این چند هفته، شیرین‌ترین روزهای دوران مربیگری مجیدی بوده است.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال فرهاد مجیدی از ۹ بازی اخیرش ۸ مسابقه را برده تا کبک این مربی خروس بخواند. مخصوصا پیروزی در مسابقه حیثیتی برابر پرسپولیس باعث شده اعتماد به نفس این مربی به اوج برسد. جایگاه استقلال در جدول لیگ برتر روی پله سوم تثبیت شده، این تیم شانس قهرمانی در جام‌حذفی را دارد و سرنوشت آسیایی شدن یا نشدن چند تیم هم دست مجیدی است. همه اینها او را در خوش‌ترین روزهای دوران مربیگری‌اش قرار می‌دهد. حتی می‌شود دستاوردهای این چند هفته مجیدی را به‌صورت جزئی‌تر مرور کرد.

انتقام از پرسپولیس

به آن فایل صوتی منتسب به فرهاد مجیدی که در آن آرزو کرده بود در جام‌حذفی تیمش به پرسپولیس بخورد کاری نداریم. آنچه مسلم است اینکه فرهاد در تقابل با سرخپوشان توانست به سریع‌ترین شکل ممکن انتقام شکست در داربی برگشت لیگی را بگیرد. بعد از باخت یک بر صفر استقلال در آن مسابقه، سرخ‌ها حسابی به جشن و شادی پرداختند و مجیدی آنقدر کلافه بود که در نشست خبری با لحنی عجیب به وزیر ارتباطات حمله کرد. این بار اما تیم او برنده و خودش حسابی خوشحال بود.

کمالوند همه‌کاره نبود

بعد از جدایی فراز کمالوند از استقلال، خیلی‌ها گفتند تیم مجیدی روی کاکل او می‌چرخید و حالا آبی‌ها نزول خواهند کرد. دست بر قضا در آغاز این جدایی، استقلال متحمل ۲ شکست تلخ برابر پرسپولیس و ذوب‌آهن شد تا فرضیه مزبور تقویت شود. با این حال مجیدی رفته رفته گلیم خودش را از آب بیرون کشید و مخصوصا با پیروزی در بازی رودررو برابر سایپا و فراز کمالوند، ثابت کرد که سهمش در موفقیت نسبی استقلال بیشتر از دستیار سابق بوده است. فراز کمالوند بعد از جدایی از استقلال در ۷ بازی روی نیمکت سایپا فقط ۵ امتیاز گرفت و از این تیم جدا شد، مجیدی اما بعد از آن تاریخ در ۹ بازی لیگی ۱۹ امتیاز کسب کرده و ۲ پیروزی ارزشمند هم در جام‌حذفی به‌دست آورده است.

مچ فکری را خواباند

طبیعتا بعد از اتفاقات نیم‌فصل اول، جدایی محمود فکری از استقلال، جانشینی فرهاد مجیدی با او و برخی مصاحبه‌های صورت گرفته، تقابل این دو مربی می‌توانست خیلی حساس تلقی شود. درنهایت این بازی را مجیدی از فکری برد. استقلال در لیگ نیازی به امتیاز نداشت، اما کسب پوئن از این میدان برای بقای نفت مسجدسلیمان حیاتی بود. با این حال استقلالی که در فضای خاص بعد از پیروزی در داربی به سر می‌برد توانست از سد نفت بگذرد. حتی طعنه‌های محمود فکری بعد از پایان مسابقه در مورد سطح کیفی پایین استقلال هم به او کمک نخواهد کرد. مهم این است که فرهاد سومین دوئل حیثیتی این چند هفته را نیز با پیروزی پشت‌سر گذاشت.

کد خبر 616241
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha