مدیر کل روابط عمومی ایران ایر گفت: به علت گرمای هوا بار مسافران شیراز به بندر عباس همراه مسافران ارسال نشده بود.

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جهانی درباره بارهای مسافران که در فرودگاه شیراز باقی مانده بودند، افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مسافران پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس دیروز جمعه یکم مردادماه، عذر خواهی می‌کند.

وی ادامه داد: برای انجام پرواز شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخص‌ها در این زمینه است و از آنجایی که در روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور، جبهه هوای گرم حاکم بوده، این موضوع در انجام پروازها بسیار تاثیرگذار بوده است.

مدیر کل روابط عمومی ایران ایر اظهار کرد: در خصوص این پرواز، علی‌رغم رعایت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر براساس دستورالعمل‌ها و با توجه به بالا رفتن لحظه‌ای دمای هوا و محدودیت وزنی هواپیما ATR و قدرت کم این نوع هواپیماها، پس از استارت هواپیما توسط خلبان و افزایش ناگهانی دما که تاثیر به سزایی در پرواز این نوع هواپیماها دارد، تصمیم بر این گرفته شد که به دلیل رعایت رفاه حال مسافران، به جای کاهش مسافران، از بار آن‌ها کاسته و این پرواز بدون تاخیر انجام و بار آن‌ها با پرواز بعدی ارسال شود.

جهانی تصریح کرد: بر همین اساس، پنج بسته به وزن ۲۲ کیلوگرم به دلیل فاسد پذیر بودن با پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس ارسال شد و ۲۲ بسته باقی مانده به وزن ۳۲۲ کیلوگرم از پرواز خارج می‌شود که با هماهنگی انجام شده با پرواز شماره ۳۳۷۶ روز گذشته یکم مرداد در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شیراز به کیش و با پرواز شماره ۳۳۶۰ در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از کیش به بندرعباس ارسال شد.

ظهر روز گذشته ایران ایر در یک اتفاق عجیب، بدون اطلاع قبلی به مسافران پرواز شیراز به بندرعباس، بارهای آن‌ها را در فرودگاه شیراز باقی گذاشت و هیچ توضیحی به مسافران نداد.

کد خبر 616231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha