استقلالی ها اعلام کرده اند تا زمانی که دریافتی شان به ۷۰ درصد نرسد تمرین نمی کنند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش۳ بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از سوی همراه اول به عنوان یکی از اسپانسرهای استقلال به حساب این باشگاه واریز شد و مددی مدیرعامل باشگاه نیز تصمیم گرفت ۹ میلیارد از این پول را به عنوان بخشی از قراردادها به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کند.


این واریزی اما مشکلی از استقلالی ها حل نکرد و در آخرین اقدام آنها اعلام کردند تا زمانی که دریافتی شان در روزهای پایانی فصل به ۷۰ درصد نرسد، حاضر به تمرین کردن نیست. از این رو تمرینات استقلال فعلا تعطیل شده و مشخص نیست چه اتفاقی رخ می دهد.


نکته مهم این است که هم اکنون حدود ۱۱ میلیارد تومان از پول همراه اول در حساب باشگاه باقی مانده و بازیکنان خواهان آن هستند تا بخش دیگری از مطالبات شان با این پول پرداخت شود اما مددی اعتقاد دارد این پول باید صرف هزینه های آینده تیم از قبیل سفر و هتل و ... شود.


بازیکنان استقلال در فاصله ۳ روز تا دیدار با نساجی هیچ تمرینی نکرده اند و طبق برنامه باید فردا به سمت قائمشهر حرکت کنند اما هنوز هیچ اقدامی برای این مسابقه از سوی آنها صورت نگرفته است.


در چنین شرایطی باید دید مدیرعامل استقلال برای پرداخت پول بیشتر به بازیکنان کوتاه می آید یا اینکه اختلافات و اعتراضات در اردوگاه آبی ادامه دار خواهد بود.

کد خبر 616150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلیا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    14 2
    حق دارند بیچاره‌ها. فصل داره تموم می‌شه و همه تیم‌ها تقریباً با بازیکنان خودشون تسویه ۷۰ یا ۸۰ درصدی انجام دادند. فقط این مدیرعامل استقلال نمی‌تونه از پولا دل بکنه و حق این جوونای باغیرت رو بده، یا شایدم اصلا استقلالی نیست.