معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان، حوادث شب گذشته در ناآرامی‌های الیگودرز را تشریح کرد و از دستگیری لیدرها و عوامل حوادث خبر داد.

ناآرامی در الیگودرز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی گلالی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان درباره حوادث شب گذشته شهرستان الیگودرز اظهار کرد: شب گذشته ابتدا تعدادی از افراد اقدام به راه‌بندان جاده کمربندی الیگودرز کرده و سپس به سمت خودروهای عبوری سنگ‌پرانی و در عبور و مرور مردم ایجاد مشکل کردند.

وی با بیان اینکه به دنبال این اتفاقات فرمانده انتظامی شهرستان ورود کرد، تصریح کرد: افراد مذکور با سناریوی از قبل طراحی شده اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و مردم کر.دند

یک کشته و ۷ مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه سلاح افراد مسلح در این حادثه ساچمه‌زن بود، افزود: به دنبال این حوادث ۷ نفر مجروح شدند و یک نفر هم کشته شده است.

سرهنگ گلالی با اشاره به اینکه تعدادی از عاملان این ناآرامی‌ها را دستگیر کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: لیدرها و عاملان این حادثه دستگیر شده است.

سناریو از قبل برنامه‌ریزی شده بود

وی با بیان اینکه قطع به یقین طراحی این سناریو از قبل بوده و برنامه‌ریزی شده بوده است و در این رابطه شک نداریم، گفت: در حال حاضر مشکلی در شهر الیگودرز نیست، سناریوسازی این افراد به گونه‌ای بوده که شب باشد و از تاریکی استفاده و کشته‌سازی کنند.

سرهنگ گلالی در مورد هویت فرد جان‌باخته حادثه شب گذشته، ضمن رد تیراندازی از سوی پلیس به مردم توضیح داد: فرد کشته شده نیز با پلیس همراه بود و خانواده وی نیز به این امر اذعان دارند.

شلیک به نیروهای پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در مورد تیراندازی به نیروهای انتظامی گفت: تعدادی از نیروهای پلیس نیز به دلیل سنگ‌پرانی افراد مجروح شده‌اند و همچنین یک تا ۲ نفر از مأموران نیز ساچمه خورده‌اند و شواهد حاکی از آن است که به سپرهای مأموران پلیس ساچمه‌های بسیاری اصابت کرده است.

سرهنگ گلالی یادآور شد: الان آمادگی پلیس ۱۰۰ درصد است و مشکل خاصی نداریم و ان‌شاءالله دیگر مشکلی در شهر الیگودرز پیش نخواهد آمد.
 

کد خبر 616146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اب IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    1 9
    چرا عاملان این اغتشاش را دستگیر نمی‌کنید؟