شرکت باراکا در سال 1358 برای خدمت رسانی در عرصه­ی تولیدات کشور، کار خود را به عنوان یک کارخانه­ی شکلات‌سازی شروع کرد. این شرکت با استفاده از کادری مجرب و کارکنان ساعی و توانای خود، همواره در تلاش برای ارائه­ی بهترین خدمات به مشتریان و تولید بیش از 40 نوع محصول، با استفاده از مواد اولیه­ی مرغوب و درجه یک است.

image-20210722000641-1.jpeg

تجربه­ی فراوان و تلاش مداوم برای کسب رضایت مشتریان، شرکت باراکا را به برترین شرکت شکلات سازی در ایران تبدیل کرده است. شرکت باراکا محصولات خود را با توجه به استانداردهای جهانی و استفاده از جدیدترین دستگاه­های موجود در دنیا تولید می­کند که همین امر، زمینه را برای صادرات محصولات باراکا فراهم ساخته است و موجب شده است تا شرکت باراکا نیز سهمی در بالا بردن میزان صادرات کشور داشته باشد.

انواع شکلات های باراکا

محصولات باراکا، از تنوع بسیاری برخوردار هستند و محدود به شکلات باراکا نمی­شوند؛ با این وجود، محصولات بر پایه­ی کاکائو، بخش اعظمی از تولیدات این شرکت را تشکیل می­دهند. انواع محصولات بر پایه­ی کاکائوی باراکا، به صورت شکلات پذیرایی، شکلات کادویی، شکلات تک نفره، شکلات فله­ای و محصولات مصرفی قنادی­ها، دسته‌بندی می­شوند که هر کدام برای منظوری خاص، بسته‌بندی و تهیه می­شوند.

شکلات­های پذیرایی به طور معمول، در بسته‌بندی­های شفاف استوانه­ای ارائه می­شوند و برای پذیرایی از مهمانان ویژه، ایده­آل هستند.

شکلات کادویی، همان‌طور که از نام آن بر می­آید، در بسته‌بندی­های متنوع، زیبا و برازنده، برای هدیه دادن آماده شده­اند که می­توانید آن­ها را به کسانی که دوستشان دارید تقدیم کنید و یا به عنوان هدیه­ی رسمی، از آن­ها استفاده کنید.

از جمله منحصربه‌فردترین محصولات باراکا، می­توان به شکلات­های دست‎ساز این شرکت اشاره کرد که با روش­های غیر صنعتی، به عنوان یک کالای لوکس، در بسته‌بندی­های متنوع تولید می­شوند.

شکلات­های تک نفره­ی باراکا نیز به صورت شکلات بار­هایی در بسته بندی کوچک به فروش می­رسند.

چرا باراکا بهترین شرکت شکلات سازی در ایران است؟

همچنین، اکثر محصولات باراکا، خصوصا شکلات­های پذیرایی، به صورت فله نیز موجود هستند که هم برای مصرف کافه­ها و رستوران­ها و هم برای مصارف خانگی، مناسب هستند. محصولات قنادی باراکا نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شامل روکش کیک، سیروپ شکلاتی، شکلات قنادی، گرانول، اسمارتیز، بالیون و... می­شود و برای مصرف شدن در قنادی­ها، شیرینی فروشی­ها، کافه­ها و همچنین مصارف خانگی مناسب هستند. محصولات دیگری مانند شکلات صبحانه یا کرم شکلاتی نیز از محبوبیت فراوانی در میان مشتریان باراکا برخوردار است که طعم و مزه­ی آن می­تواند جایگزین خوبی برای برندهای خارجی و تشویق کننده­ی خوبی برای حمایت از خرید کالای ایرانی باشد.

فرآیند تولید شکلات در باراکا

شکلات باراکا از مرغوب­ترین دانه­های کاکائو به دست می­آید که از صفر تا صد فرآوری آن، در خود کارخانه­ی باراکا صورت می­گیرد. این فرآیند که شامل تست کردن یا بو دادن و آسیاب کردن دانه­های کاکائو و سپس افزودن فرمولاسیون باراکا و تولید شکلات پراسس شده و بعد از آن، فرم‌دهی و بسته‌بندی محصول نهایی با توجه به نیاز مصرف کننده می­شود. تمامی مراحل و عملیات این روند، با کمک و استفاده از تجهیزات کامل و دستگاه­های مجهز کارخانه­ی باراکا صورت می­گیرد. اما در حقیقت، آن چه شکلات باراکا را در بین با کیفیت‌ترین شکلات­های تولیدی در کشور قرار می­دهد، توجه و دقت بسیار در پروسه­ی تولید آن است که با مدیریت کارآ و با تدبیر و همچنین با همکاری و همیاری کارکنان مجرب و با تجربه­ی شرکت باراکا میسر می­شود.   

سایر محصولات

همان‌طور که گفته شد، باراکا به جز تولید شکلات و کاکائو، تولیدات دیگری نیز دارد که اکثرا در حوزه­ی شیرینی‌جات قرار می‌گیرند. در سال 1396، باراکا خط تولید پشمک را به کارخانه­ی خود اضافه کرد و در سال 1398 محصول خود را با نام پشمک پارشین به بازار معرفی نمود. از دیگر محصولات غیر کاکائویی باراکا، می­توان به ژله­ی آماده و پودر ژله­ی باراکا اشاره کرد که در بسته بندی­های جذاب، طعم­های متنوع و جدید در بازار قابل خرید هستند. ویفرهای باراکا هم که از محصولات تک نفره محسوب می­شوند، بسیار پرطرفدار بوده و در طعم­ها مختلف در بازار ارائه می­شوند. نوآوری دیگر باراکا در زمینه­ی شیرینی‌پزی، ماگیما و روکش­های ژله­ای آماده برای کیک است که برای استفاده در خانه و قنادی­ها مناسب است.

آینده‌ی باراکا

شرکت باراکا همواره در شرف گسترش خط تولید و محصولات خود است. چشم انداز آتی این شرکت، ادامه­ی تولید محصولات خود با استفاده از مواد اولیه­ی باکیفیت و به کمک بهترین دستگاه­ها است. در همین راستا، این شرکت با اتخاذ مطمئن­ترین و دقیق­ترین روش­ها، مطابق با استانداردهای جهانی، به تولید محصولات تخصصی شکلات ادامه خواهد داد تا به عنوان برترین تولید کننده­ی شکلات در ایران، جایگاه خود را در سبد خانواده­ها تثبیت نماید و در کنار آن، صادرات خود را به کشورهای همسایه نیز افزایش دهد. همچنین، تدوین راهکارهای استراتژیک، پرورش نیروهای خلاق و دانشمند، بهره‌مندی از توانایی مشاورین مجرب و بسترسازی برای زمینه‌های خلاقیت و کارآفرینی، شکلات باراکا را در چشم‌انداز پیش‌بینی شده­ی خود، به سازمانی متعالی و سرآمد تبدیل می­کند که استفاده از مدیرانی کارآفرین و فعال، سرمایه های انسانی با انگیزه، روابط تجاری درازمدت و مدون با شرکای تجاری دیگر و فرآیندهای منطعف و نظام مند است.

با هدف ارتباط هرچه بیشتر با مشتری، شرکت باراکا وبسایتی را راه اندازی کرده است که خدمات و خواندنی­های بسیاری در آن گنجانده شده است. در بخش محصولات، هر یک از تولیدات شرکت به تفکیک نوع آن دسته‌بندی شده­‌اند و توضیحات مرتبط با هر یک، در لینک مخصوص به آن محصول، همراه با لینک خرید آن از وبسایت­های معتبر، قرار داده شده است. در قسمت آکادمی باراکا، این وبسایت دستورهای غذایی متنوعی را برای علاقه­مندان ارائه می­کند که همراه با ویدئو، دستور پخت را به صورت کامل و شفاف توضیح می­دهد. در بخش بلاگ وبسایت نیز می­توانید اطلاعات جالبی درباره­ی شکلات و فواید آن پیدا کنید که شاید جای دیگری به چشمتان نخورده باشد.

در دیگر بخش­های وبسایت باراکا می­توانید به اطلاعات و روش­های تماس با شرکت دسترسی داشته باشید. در قسمت درباره­ی ما، این امکان به شما داده می­شود که انتقادات و پیشنهادات خود را درباره­ی محصولات و خدمات شرکت باراکا ثبت کنید و حتی امکان درخواست بازدید حضوری از کارخانه­ی شکلات سازی باراکا برای شما فراهم شده است. شما می­توانید به وبسایت باراکا به نشانی اینترنتی barakachocolate.com به وبسایت رسمی شرکت باراکا دسترسی داشته باشید و به‌راحتی از خدمات آن بهرمند شوید.

شرکت باراکا با بیش از 40 سال تجربه در امر تولید شکلات و شیرینی، سال­های زیادی است که عضوی از سفره­ها و میزهای پذیرایی مشتریان خود است. شکلات­های باراکا برای ما تداعی کننده­ی خاطرات خوب و بد بسیاری است که محبوبیت این برند را در طول زمان نشان می­دهد. در این میان، با توجه به گسترش بازار، این شرکت همواره تلاش کرده است تا در حد توان خود، در عرصه­های مختلف تولید، دستی داشته باشد و با حفظ کیفیت، تنوع محصولات خود را بیشتر کند. اما آن چه قابل ذکر است، این حقیقت است که باراکا محبوبیت خود را مدیون مشتریان باوفا و حمایت مصرف‌کنندگان خود است. باراکا موفقیت خود را مدیون تعهد و اهتمام مدیریت ارشد و پرسنل متخصص این شرکت است و این امر موجب شده است تا برند باراکا به مطمئن‌ترین گزینه، برای انتخاب مشتریان محترم تبدیل گردد. کیفیت محصولات باراکا تضمین شده است و طعم بی‌نظیر شکلات مرغوب و بسته‌بندی زیبا و منحصربه‌فرد، آن را برای مصرف کنندگان عزیز به گزینه­ای مناسب برای خرید تبدیل می­کند.

کد خبر 615987

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha