مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از آغاز عملیات اجرایی ساخت شهرک صنعتی پوشاک خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعملی که اخیرا تهیه شده واحدهای مستقر در شهرک‌ها به شدت رصد می‌شوند تا استخراج رمزارز در آن‌ها صورت نگیرد.

شهرک صنعتی پوشاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  صابر پرنیان افزود: کلیه مجوزهای قانونی برای ساخت مشترک صادر شده است. همچنین مشکلات قانونی آن رفع شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.  

وی در پاسخ سئوالی در مورد جدیدترین وضعیت خاموشی در شهرک‌های صنعتی، با بیان اینکه خاموشی در شهرک‌های صنعتی کماکان ادامه دارد، اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارات به واحدهای تولیدی برآورد نشده و این کار در دست انجام است البته بعد از پیگیری‌ها، خاموشی‌ها با برنامه‌ریزی انجام می‌شود.  

پرنیان با اشاره به آسیب خاموشی‌ها به تولید کشور بیان کرد: قرار بود شهرک‌های صنعتی از خاموشی مستثنی شود که هنوز محقق نشده است.  

با استخراج رمزارز برخورد می‌کنیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران درباره کشف استخراج غیرقانونی رمز ارزها در شهرک‌های صنعتی نیز گفت: این موضوع به ما اطلاع داده نشده، اما دستورالعملی تهیه کردیم که به شدت واحدهای مستقر در شهرک‌ها رصد می‌شوند. این هفته نظارت شدیدتر خواهد شد و عوامل انتظامی و حراستی و شرکت‌های برق ورود پیدا می‌کنند که اگر جایی رمز استخراج می‌شود به سرعت شناسایی و برخورد قانونی شود.  

وی از مردم تقاضا کرد با مصرف بهینه طی یک ماه آینده به یکدیگر و تولیدکنندگان کمک کنند و همچنین اگر هر کس فقط ۱۰ درصد از مصرف خود بکاهد این پیک بدون آسیب به اشتغال و سفره مردم رد می‌شود.

طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، شهرک صنعتی پوشاک ۱۱۸ هکتار است که زمین صنعتی آن جدا و بخشی برای زیرساخت و  فضاهای عمومی منظور می‌شود.

حدود ۳۵۰ قطعه زمین صنعتی بین ۱۰۰۰ تا بالای ۳۰۰۰ متر ایجاد خواهد شد که متناسب با نوع فعالیت‌ در اختیار بهره‌برداران صنعتی قرار می‌گیرد. شهرک صنعتی پوشاک در شهرستان ری، تقریبا مقابل فرودگاه امام خمینی مستقر است.  

کد خبر 615734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha