مهدی قائدی به جدایی از استقلال نزدیک شده است.

مجیدی و قایدی

به گزارش همشهری آنلاین به‌نظر می‌رسد دوران حضور مهدی قائدی در استقلال به پایان رسیده و او بعد از ۴ فصل بازی برای آبی‌ها، این تیم را ترک خواهد کرد. از مدت‌ها پیش شایعاتی در این مورد به گوش می‌رسید. ابتدا گفته شد با حضور استراماچونی در الغرافه، قائدی هم به این تیم خواهد پیوست، اما گویا زردپوشان قطری برنامه‌ای برای جذب این مهاجم ندارند.

حالا از الدوحیل، دیگر تیم لیگ ستارگان قطر به‌عنوان مشتری قائدی یاد می‌شود، هرچند هنوز چیزی مشخص نیست و شاید او قصد حضور در فوتبال اروپا را داشته باشد. قائدی ۲ فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. رقم این قرارداد بسیار نازل و از هر جهت مطلوب باشگاه استقلال است، اما به‌نظر می‌رسد آنها بدشان نمی‌آید دنبال سود ناشی از ترانسفر این بازیکن باشند.

اگر قرارداد خوبی برای مهدی بسته شود، باشگاه هم در درجه اول می‌تواند مبلغ قابل توجهی بابت صدور رضایتنامه او دریافت کند و هم در درجه بعدی از ترانسفرهای آتی این بازیکن سود ببرد.

مجموعه اینها در کنار تمایل مهدی قائدی به حضور در خارج از کشور باعث شده استقلالی‌ها آماده خداحافظی با این بازیکن باشند. فرهاد مجیدی در مصاحبه توفانی‌اش در روز اعتصاب استقلالی‌ها مدعی شد اجازه جدایی هیچ‌کدام از بازیکنان را نمی‌دهد، اما بحث قائدی را جدا کرد.

او گفت مانع ترانسفر و پیشرفت مهاجم بوشهری تیمش نخواهد شد و با توجه به قدرتی که امروز مجیدی در استقلال دارد، به‌نظر می‌رسد کار تمام است. فکر می‌کنید تا چند هفته دیگر، چه‌کسی جز فرهاد می‌تواند در این مورد تصمیم بگیرد؟ خود قائدی هم در همین روز به خبرنگاران گفت: «پیشنهادهایی از قطر و اروپا داشته‌ام. من همه جا پیشنهاد داشته‌ام اما تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد که امیدوارم تصمیم خوبی بگیرد چون آینده من در دست باشگاه است.»

کد خبر 615623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha