یک روز پس از مصوبه هیات دولت برای تامین اعتبار ١١۵٠ میلیارد تومانی جهت رفع مشکلات استان خوزستان؛ این مبلغ از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت شد.

محمد باقر نوبخت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، روز گذشته گزارش هیات اعزامی به استان خورستان، از مشکلات این استان در شرایط شیوع ویروس کرونا بویژه کم آبی، مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اعضای هیات دولت با اعتبار هزار و ١۵٠ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات خوزستان موافقت کردند. به گفته دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور، امروز  سازمان برنامه و بودجه کشور تمام این مبلغ را تامین و پرداخت نمود.

کد خبر 615600

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 0
    جناب نوبخت آنقدر دولت و مسئولین در خدمات‌دهی به مردم خوزستان تعلل کردند تا کارد به استخوان رسید و مردم به کف خیابان آمدند و تظاهرات کردند. در این موقعیت دشمنان داخلی و خارجی بهره‌برداری کردند و دو سه کشته روی دست مردم خوزستان مانده تازه دولت و جناب نوبخت بودجه تصویب کردند!!! اگر بودجه داشتید چرا قبلا ندادید تا کار به اینجا نرسه!!؟ تا کی نظام باید تاوان بی‌عرضگی مسئولین را پرداخت کند؟ نظامی که به پایش خون‌ها ریخته شد و بهترین جوان‌ها به شهادت رسیدند. استان خوزستان از پایین‌دست‌، دهیار، بخش‌دار، فرماندار و استان‌دار مگر ندارد تا مشکلات را به رده‌های بالا برساند؟ ای خدا این ملت از دست این‌ها چه می‌کشد! لطفاً به استحضار مسئولین برسانید. شما رسانه‌ها نقش بسیار بسیار بزرگی دارید. لطفاً از این موقعیت به سود مردم استفاده کنید. لطفاً کم نذارید.