مجیدی بعد از برد در دربی گفت: مشکلات باشگاه پرسپولیس به ما ارتباطی ندارد اما اگر لازم باشد در چند روز آینده می‌توانیم مفصل در باره اتفاقات و مشکلات باشگاه استقلال صحبت کنیم.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دربی ۹۶ اظهار داشت:این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و به تیم پرسپولیس و مربیان محترمش هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این برد توانسته باشیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد علیرضا فغانی در این مسابقه و همچنین انتقادات پرسپولیسی‌ها از وی توضیح داد: به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت و فغانی خیلی خوب سوت زد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره نارضایتی بازیکنانش از وضعیت مالی باشگاه و اینکه قبل از دربی برخلاف پرسپولیسی‌ها پولی نگرفتند گفت: مشکلات باشگاه پرسپولیس به ما ارتباطی ندارد اما اگر لازم باشد در چند روز آینده می‌توانیم مفصل در باره اتفاقات و مشکلات باشگاه استقلال صحبت کنیم.

مجیدی درباره جسورتر بازی کردن تیمش نسبت به پرسپولیس و کم بودن تعداد تعویض‌های استقلال گفت: استراتژی و هدف ما این بود که بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم. موقعیت هم داشتیم و می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم، درباره تعویض‌ها هم باید بگویم بازیکنان به بهترین شکل وظایفشان را انجام دادند و نیازی هم به تعویض نبود.

وی اضافه کرد: ضربات پنالتی هم مخصوصا در دربی مسائل روحی و روانی خودش را دارد، سعی کردیم بازیکنانی که از لحاظ روحی و روانی بالاتر بودند برای زدن این ضربات انتخاب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه هر دو تیم از کیفیت بازی‌های قبلی به دور بودند و کیفیت وقت‌های اضافی از ۹۰ دقیقه بیشتر بود، گفت: بازی پرسپولیس و استقلال همیشه حساس است. در این مسابقات هم موقعیت کم پیش می‌آید و هر تیمی از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند برنده می‌شود. در دیدار قبلی پرسپولیس با استفاده از یک فرصت نصفه و نیمه توانست یک بر صفر برنده شود.

مجیدی اضافه کرد: دروازه‌بان ما در آن مسابقه فقط یک بار زمین خورد، باز هم می‌گویم بازی پرسپولیس و استقلال حساس است و این حساسیت مانع جذابیت بازی می‌شود. اینجا می‌خواهم با تمام وجود از بازیکنانم تشکر کنم، غیرت، شرافت، و مردانگی را برای من در این چند وقت که در خدمتشان بودم تعریف کردند. واقعا افتخار می‌کنم مربی تیمی به نام استقلال هستم و این بازیکنان با وجود و با شرف بدون وجود هیچ دریافتی این گونه بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: به هواداران می‌گویم واقعا باید قدر این بازیکنان را بدانند، اگر شاکله این تیم حفظ شود، و مشکلات مدیریتی اسفناک کنار برود قول می‌دهم استقلال می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه پاداش ۵۰ میلیون تومانی‌اش به بازیکنان صحت دارد، گفت: صد درصد این کار را انجام می‌دهم.

مجیدی در باره اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند فرهاد مجیدی وضعش خوب است و به بازیکنانش اعتماد دارد و به دلیل دوست داشتن آنها پاداش می‌دهد، توضیح داد: در این ۷ بازی ۶ مسابقه را برنده شده‌ایم و یک بازی به تساوی کشیده شد دوستان بسیار خوبی داشتم که در این امر به من کمک کردند. آنها عاشق استقلال هستند و دوست ندارند به اینستاگرام و یا سر تمرین بیایند. فقط به عشق استقلال به من کمک می‌کنند. مطمئن باشید برای بازی بعدی این پاداش را دو برابر می‌کنم.

کد خبر 614700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha