ذوب‌آهن با ۳ امتیاز مهمی که برابر نفت گرفت موقتا از منطقه سقوط دور شد.

ذوب

به گزارش همشهری آنلاین در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ذوب آهن به پایان رسید.  نفت مسجدسلیمان سومین شکست متوالی این فصل خود را متحمل شد و اکنون با ۲۸ امتیاز در رده دوازدهم است و ذوب آهن هم با این برد ۲۶ امتیازی شد و دررده چهاردهم باقی ماند ولی با توجه به اختلاف سه امتیازی با سایپا به بقا امیدوارتر شد. شاگردان مجتبی حسینی بعد از ۴ هفته به برد رسیدند.

در این بازی وحید محمدزاده( دقیقه ۲۴- پنالتی)، سینا اسدبیگی( دقیقه ۴۲) پیمان رنجبری( دقیقه ۲+۴۵) برای ذوب آهن و ساسان حسینی( دقیقه ۶۷) عماد میرجوان ( دقیقه ۷۲)برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند.

اما در دیگر بازی این هفته مس رفسنجان و پیکان در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. عقیل کعبی (۳۴) برای مس رفسنجان و ابراهیم صالحی (۳۰) برای پیکان گلزنی کردند.

مس رفسنجان با این تساوی خانگی ۳۲ امتیازی شد و در رده یازدهم باقی ماند. پیکان نیز با کسب تک امتیاز بیرون از خانه ۳۶ امتیازی شد تا همچنان تیم نهم جدول باشد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پدیده هم که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد با یک گل به سود نساجی به پایان رسید. امیر مهدی جان ملکی(۱۴) تنها گل نساجی را در این بازی به ثمر رساند.

شاگردان الهامی با این برد بعد از ۳ هفته پیروزی پی در پی ترمز شاگردان مهدی رحمتی را در ورزشگاه وطنی کشیده و موقتا از منطقه خطر دور شدند. این تیم با ۲۹ امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

شاگردان مهدی رحمتی هم با این نتیجه ۳۷ امتیازی و در رده هفتم جدول باقی ماندند.

کد خبر 614270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha