شهردار تهران با اشاره به مطالبه به حق ورزشکاران و قهرمانان نسبت به کمبودهای موجود گفت: قول می دهم این مطالبه را از شورای شهر تهران تا رفع مشکل پیگیری کنم.

حناچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقلاز پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی در نشست صمیمانه با جمعی از ورزشکاران کاروان اعزامی به المپیک توکیو گفت: ورزشکاران و هنرمندان از خصیصه ای برخوردارند که سیاستمداران معمولا از آن بی بهره اند و می توانند بدون هزینه و به شکل موثر نام کشور خود را در جهان مطرح کنند در حالی که سیاستمداران نمی توانند چنین کاری انجام دهند مگر اینکه مانند نلسون ماندلا خصایص خاص انسانی داشته باشند.

او اعتراض ورزشکاران تهرانی در کم توجهی مسئولان محلی به آنها را به حق دانست و افزود: شاید این خصیصه و کم توجهی به دلیل پایتخت بودن تهران است.

شهردار تهران گفت: باید این انتظار را از وزرا داشته باشید، چرا که تهران تنها استانی است که در کنار مدیران محلی، روسای سازمانها و تشکیلات اصلی کشور هم حضور دارد و مسئولان محلی معمولا در سایه قرار می گیرند.

حناچی ادامه داد: در شهرستان‌ها علاوه بر امکاناتی که وزارت ورزش تهیه می کند، افراد خیر نیز کمک می کنند. البته این بضاعت در تهران بیش از شهرستان وجود دارد که باید از آن استفاده کنیم.

شهردار تهران عنوان کرد: این قول را می دهم که کمبودهای مطرح شده ورزشکاران را به شکل قانونی از شورای شهر پیگیری کنم.

او ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران المپیکی کشور یادآور شد: امیدوارم بیش از این برای کشور افتخار آفرینی کنید و این تلاشها را قدر می نهیم. به عنوان کسی که در ورزش فعالیت داشته می دانم که یک ورزشکار حرفه ای از وقت انرژی، خانواده و زندگی خصوصی خود می گذرد تا به این موفقیت برسد.

شهردار تهران در پایان گفت: در این شرایط کرونایی که کشور ما در مقابله با آن به دلیل تحریم و شرایط اقتصادی عقب تر از بعضی کشورها است، امیدواریم که لبخند را روی لبهای مردم بنشانید و ما هم در زمان برگشت کاروان از توکیو بتوانیم اخبار بهتری را به شما ارائه کنیم .

کد خبر 614249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha