همشهری آنلاین: دکتر محمد باقر قالیباف در وبلاگ شخصی‌اش یادداشتی در مورد قهرمانی هادی ساعی منتشر کرده است.

متن کامل این یادداشت که با عنوان "عزم ایرانی" منتشر شده است ، بدین شرح است:

همه در آخرین روزهای المپیک پکن، شاهد به رخ کشیدن عزم، غیرت، همت، جوانمردی و روحیه ی ایرانی هادی ساعی در میدان مبارزه‌ای سخت و طاقت فرسا بودیم. و دگرباره از آن همه دلاوری و شکوه فرزندان غیور ایرانی بر خویش بالیدیم و اشک شوق ریختیم.

هادی ساعی عزیز در تاریخ افتخار آفرینان این مرز و بوم کهن بزرگ بود، جاودانه شد و من به عنوان یک ایرانی، یک همسنگر در مجموعه ی مدیریت شهری این قهرمانی را به تمام ملت نجیب ایران و به خصوص خانواده ی بزرگوار او تبریک عرض می‌نمایم.

بنده بر این باورم که درخشش هادی ساعی در عالی‌ترین عرصه رقابت ورزش جهان در فضایی محقق گردید که متأسفانه ورزش، در قالب سنتی خود و با اتکا به تک ستارگان خویش در حال حرکت است. ستارگانی که ثمره استعداد ذاتی و تلاش زائدالوصف شخصی خویش را به دست می‌آورند و نه محصول یک پروسه برنامه‌ریزی شده و استراتژی مشخص سازمانی‌اند.

مدال طلای المپیک هادی ساعی حاصل قابلیت های شخصی، روحیه جنگندگی، ایمان بالا، تجربه و اراده پولادین اوست. و نه چیز دیگری ...

آرزومندم تا در المپیک لندن با در نظر گرفتن سوابق این دور از المپیک شاهد حضور ساعی‌های پرشماری باشیم. از همین جا بار دیگر به هادی ساعی تبریک گفته و امیدوارم او بتواند در شورای اسلامی شهر تهران نیز بیش از پیش مددکار حل مشکلات شهروندان عزیز تهرانی باشد. انشاءالله

کد خبر 61415

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز