یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
۰ نفر

همیشه گفته‌اند که دیرتر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است و به همین دلیل است که شرکت «رم» (RAM) قطعا به آینده امیدوار است.

رم

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، از آنجا که ریویان آماده تحویل R۱T در این ماه است و سایبرتراک تسلا اواخر سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید، فورد به‌دنبال آن است که اف۱۵۰ لایتنینگ خود را در سال ۲۰۲۲ ارائه دهد و شوی سیلورادوی برقی را در راه دارد، «رَم» نیز اعلام کرده است که وانت تمام الکتریکی ۱۵۰۰ را برای سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌کند. به نظر می‌رسد که این انتظار ارزشش را داشته باشد و ما با یک وانت برقی فوق‌العاده روبرو شویم.

مایک کووال، مدیرعامل شرکت «رم» گفت: «در سال ۲۰۲۴، با آگاهی کامل از آنچه رقبا انجام می‎دهند، ما با استفاده از وسیله نقلیه الکتریکی Ram ۱۵۰۰ از آنها پیشی خواهیم گرفت تا باز هم تعریف مجددی از تکامل را داشته باشیم.»

کووال با اطمینان خاطر می‌گوید که این شرکت پا جای پای رقبا نمی‌گذارد؛ اگرچه این امر کاملاً واضح به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

در کنار مسائل مطرح‌شده، شرکت «رم» تأیید می‌کند که فورد و جنرال موتورز را درگیر نسل جدیدی از جنگ‌های وانت‌بار خواهد کرد. ۱۵۰۰ بی‌ئی‌وی یکی از محصولات جدیدی است که اکثر خطوط تولید خود را با یک گزینه برقی تا سال ۲۰۲۵ و کل آن را تا سال ۲۰۳۰ به اشغال در خواهد آورد. مهم‌ترین مورد در نظر گرفته شده در ساخت این وانت‌بار تمام الکتریکی، باتری‌هایی با چگالی بالا است که می‌تواند برد مسافت آن را به بیش از ۸۰۰ کیلومتر برساند.

کد خبر 613603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha