استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در خانه سایپا به پیروزی رسید.

ارسلان مطهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال و سایپا از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود آبی‌های پایتخت خاتمه پیدا کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی نیمه نخست را بهتر شروع کرده و صاحب توپ و میدان شدند اما شاگردان فراز کمالوند با تمرکز بالا مانع موقعیت‌سازی آبی‌ها شدند تا این نیمه بدون گل به تساوی برسد.

نیمه دوم نیز مانند نیم اول، بازی هجومی در دستور کار استقلالی‌ها قرار گرفت و در دقیقه ۶۵ این دیدار آبی‌ها می‌توانستند به گل اول برسند که شوت مهدی قایدی به تیرک دروازه خورد و گل نشد. در ادامه فشار حملات آبی‌های پایتخت روی دروازه سایپا بیشتر شد و مهدی قایدی روی حرکت فردی در دقیقه ۷۵ درون محوطه جریمه حریف استقلال را صاحب یک پنالتی کرد. ارسلان مطهری پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را به گل اول استقلال تبدیل کرد.

شاگردان مجیدی پس از گل اول باز هم حملات خود را ادامه دادند و این بار هم ارسلان مطهری با یک شوت در دقیقه ۸۷ گل دوم خود و استقلال را به ثمر رساند تا کار نارنجی‌پوشان عملا تمام شده باشد.

در ادامه بازی با همین نتیجه به پایان رسید و شاگردان مجیدی مانند هفته قبل به سه امتیازی سپاهان رسیدند و جایگاه سوم خود را در جدول تثبیت کردند تا با 50 امتیاز حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنند. اما سایپا با این شکست همچنان یکی از گزینه‌های سقوط از لیگ برتر محسوب می‌شود.

کد خبر 613469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha