مجموع نظرات: ۱
شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

انسان از زمان آغاز خلقت به دلیل ذات جویشگری که دارد همواره به دنبال کشف قله‌های بکر و دست‌نیافتنی است. با گذشت سال‌ها از عمر تاریخی بشر و پیشرفت فناوری در تمامی عرصه‌های زندگی، یادگیری و آموزش بخش‌های جدایی‌ناپذیر فرهنگ و زیست انسان‌ها شده است.

image-20210710115435-1.jpeg

امروزه با توجه به گستردگی اطلاعات و فوران دانش در همه زوایای زندگی آموزش و یادگیری پایه و اصل حیاتی زندگی انسان ها به شما می رود. مهارت آموزی و تسلط بر حوزه خاصی می تواند به فرد دانش و توانایی های لازم را بدهد و از این راه گذران زندگی کند.

در حال حاضر هر فردی که دانش و مهارت تخصصی در هر زمینه و رشته ای را داشته باشد بهتر می تواند در جامعه به موفقیت های شغلی و مادی برسد. نیاز به آموزش و یادگیری نسبت به ده ها و سنوات اخیر بیش از پیش حس می شود. اما همان قدر که گستردگی اطلاعات و سیل عظیم دانش بیشتر در دسترس است مربی و ارئه دهنده آموزش توانمند کمتر به چشم می خورد.

یادگیری خوب، به این بستگی دارد که مدرس و مربی توانمند و خوبی داشته باشید و این مدرس شوق و اشتیاق یادگیری را در شما بیدار کند. روزهایی را جلوی چشمانتان مجسم کنید که دوست داشتیم استاد یا معلم از ما برای موضوعی سوال یا طرح مسئله نکند و ما را دربرابر دانش آموزان یا دانشجویان صدا نکند. هراس  ما ازپاسخ اشتباه دادن و احمق به نظر رسیدن در برابر همکلاسی ها، یک بازدارنده قوی برای بالا بردن دست هایمان و داوطلب شدن بود.

جای بسی تأسف و افسوس دارد، که چرا همکاری و  مشارکت در کلاس رخ نمی دهد و مفاهیم و ایده ها به درستی برای دانشجویان و دانش پذیران جا نمی افتد. اما راه حل کار چیست؟ ساده است کمک گرفتن از مدرسین و مربیان حرفه ای بنام و خبره است. در این مطلب عالی قصد داریم شما را با یک فرد موفق، نخبه و توانمند موفق که مهارت فراوانی در تعلیم و تربیت جوانان دارد آشنا کنیم. این فرد موفق شناخته شده و موفق کسی نیست جز میثم شکری ساز که در زمینه ها و عرصه های متعددی مانند علمی، مدیریتی، پژوهشی و کار آفرینی کاملا شناخته شده و مطرح است.

میثم شکری ساز کیست؟

دکتر میثم شکری ساز متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۵ دارای مدارک کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی، کارشناسی ارشد رشته مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه Steinbeis Berlin آلمان به عنوان کارآفرین نمونه و برتر کشوری و نیز مدیر شایسته فناوری اطلاعات شناخته شده است. میثم شکری ساز که مدیرعامل توانمند و خلاق هلدینگ پارس پندار نهاد و موسسه آموزش مجازی پارس و چندین مجموعه خلاق دیگر است و در زمینه ها و دوره های مختلفی که در زیر به آنها اشاره می کنیم مدرسی بی نظیر و متخصص می باشد.

دوره های میثم شکری ساز که به صورت کارگاه های آموزشی برگزار می شود به شرح زیر است:

  • ۲۵ راز موفقیت
  • آموزش هدف گذاری
  • تسخیر قلب مشتری
  • بازاریابی و فروش
  • اصول و مبانی مدیریت
  • ارتباط موثر
  • حقوق تجارت کسب و کار
  • فنون فروش و مذاکره
  • مهارت های زندگی
  • مدیریت منابع انسانی
  • تبلیغات خلاق

ناگفته نماند که دکتر میثم شکری ساز مشاوری حرفه ای در زمینه های مدیریتی، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. با این حال، اگر در دوره های دکتر میثم شکری ساز شرکت کنید، می توانید تجارب ناب و ارزشمند وی را که در طی سال های طلایی زندگی اش کسب کرده را بیاموزید و ر زندگی از این آموخته ها استفاده کنید.

میثم شکری‌ساز آموزش صفر تا صد کسب و کار

نحوه آموزش دکتر میثم شکری ساز چگونه است؟

میثم شکری ساز آموزش های خود را با شیوه های مختلف و مبتنی بر پژوهش و استراتژیک برگزار می کند. شرکت کنندگان دوره های دکتر میثم شکری ساز بعد از اتمام دوره به افرادی توانمند و پرمایه از لحاظ آموزشی تبدیل می شوند و قطعا بعد از طی این دوره ها مسیر موفقیت و رشد را در مراحل شغلی و زندگی می پیمایند.

به عنوان مثال در دوره ۲۵ راز موفقیت شیوه های فوق العاده و جالبی برای موفق شدن در زمینه های مختلف به شما آموزش داده می شود و یا در دوره تسخیر قلب مشتری مدیران کسب و کارها و بیزنسهای مختلف و افرادی که بازاریابی و فروش علاقمند هستند می آموزند که چگونه مشتریان را ترغیب و شیفته خرید محصولات و خدمات خود کنند و بر قلب مشتری تسلط پیدا کنند.

برخی از فعالیت های دکتر میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز سال هایی از عمر با ارزش خود را صرف تدریس ارتباطات و مهارت های زندگی، اصول و مبانی مدیریت کسب و کار، تدریس حقوق تجارت و کسب و کار، تدریس در موسسه آموزش عالی نجف آباد و المهدی اصفهان، تدریس فنون فروش و مذاکره، ارتباط موثر، تبلیغات خلاق و … کرده است. وی  سابقه همکاری با دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد و بسیاری مراکز آموزشی کشور را دارد. بنابراین می توانید از بار علمی و نبوغ آموزشی دکتر میثم شکری ساز استفاده نمایید و به فرد سرشناسی در زندگی شخصی و اجتماعی خود تبدیل شوید. چرا که هرگز برای تغییر در رویه زندگی و دنبال کردن سر منشاء موفقیت ها دیر نیست.

لازم به ذکر است گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان برای سومین سال متوالی به هلدینگ پارس پندار نهاد و دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل این هلدینگ اعطا شد.

کد خبر 613325

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha