همزمان با بازگشت شرکت‌های هواپیمایی خارجی به فرودگاه امام‌ خمینی(ره)، میزان پروازهای مستقیم از این فرودگاه به مقاصد اروپایی افزایش یافت.

لوفتهانزا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اکنون به صورت سه روز در هفته در حال انجام است و توافق شده تا به پنج روز در هفته افزایش یابد.

اتریشی ایرلاین از گروه پروازی لوفت‌هانزا نیز از هفدهم ماه جولای یعنی ۹ روز دیگر پروازهای خود به مقصد وین را به صورت سه روز در هفته برقرار خواهد کرد.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با رعایت تمامی پروتکل‌های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال خدمت رسانی به مسافران است و مسافران ورودی برای ورود به کشور و مسافران خروجی برای خروج از کشور باید تست PCR منفی کرونا را به همراه داشته باشند.

اکنون دو شرکت هواپیمایی «امارات» و «قطر ایرویز»پروازهای روزانه از دبی و دوحه به تهران دارند.

روز گذشته چهارشنبه شانزدهم تیرماه، پرواز مستقیم هواپیمایی «لوفت‌هانزا» از تهران به مقصد فرانکفورت و هم‌چنین پرواز مستقیم هواپیمایی ایران ایر (هما) به همین مقصد به صورت مستقیم انجام شد.

پرواز به «ازمیر»، «آنکارا»، «استانبول» و «دنیزلی» که مجموعه پروازهای مستقیم بین ایران و ترکیه است نیز با هواپیمایی «ترکیش ایرلاین»، «پگاسوس» و هم چنین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برقرار است و روزانه بیش از ۴ پرواز به این مقاصد از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

هواپیمایی قطری نیز پروازهای ترانزیتی ایران را برای مسافران از مقاصد اروپا، کانادا و آمریکا انجام می‌دهد.

پروازها به ایروان، بغداد و نجف هم با شرکت‌های هواپیمایی داخلی ادامه دارد.

پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) هم اکنون از ترمینال یک فرودگاه انجام می‌شود و هنوز هیچ پروازی به ترمینال سلام انتقال پیدا نکرده است.

کد خبر 613014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha