بخشدار کهریزک گفت: خرید و فروش رأی و یا توزیع مواد مخدر بین معتادان اصلاً صحت موضوعی ندارد و تصاویر منتشرشده صرفاً برای طرح جمع آوری معتادان متجاهر بوده که در گذشته منتشر شده است.

معتادان شهرری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، امین بابایی بخشدار کهریزک در خصوص برخی موارد مطرح‌شده در خصوص انتخابات شورای شهر باقرشهر و کهریزک و ویدئویی که مدعی است آرای معتادان شهرری در ازای تامین مواد مخدر مصرفی آنها خریده شده است، اظهار داشت: ایراداتی در انتخابات شورای شهر باقرشهر و کهریزک مشهود بود، که مطمئناً نیروهای نظارتی در مجموعه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای ری اقدام به بررسی و جمع آوری مستنداتی کردند.

ماجرای خرید رای معتادان شهرری در ازای موادمخدر چیست؟

وی افزود: مستندات برای بررسی و تأیید صحت و سقم، انحلال و یا تأیید شوراهای شهر باقرشهر و کهریزک در هیأت عالی نظارت استان تهران و یا هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات بر اساس قانون بررسی می‌شود.

بخشدار کهریزک در خصوص پخش کلیپ توزیع مواد مخدر بین جمعی از افراد معتاد گفت: این کلیپ توسط برخی از رقبای انتخاباتی پخش شده و به محض انتشار این کلیپ در محل حاضر شدیم و موارد بررسی شد، که به هیچ وجه مواردی برای تأیید و یا ابطال انتخابات وجود نداشت.

بابایی افزود: اخبار منتشرشده در فضای مجازی تحت تأثیر فضای رقابتی بین افرادی است که بعضاً اخلاق و اخلاق‌مداری را زیر سوال می‌برند. وگرنه خرید و فروش رأی یا توزیع مواد مخدر بین معتادان اصلاً صحت موضوعی ندارد و تصاویر منتشرشده صرفاً برای طرح جمع آوری معتادان متجاهر بوده که در گذشته هم منتشر شده است. نه این روزها.

کد خبر 612801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha