کل‌کل افراد مرتبط و غیرمرتبط در فوتبال تنها مختص لیگ خودمان نیست.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، گواردیولا اخیرا با خاویر تباس دهن‌به‌دهن شده و دوطرف از خجالت همدیگر در آمده‌اند. گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس است و تباس رئیس سازمان لالیگا در اسپانیا؛ به همین مربوطی!

تباس: «گواردیولا بهتر است که درباره اقتصاد کلان فوتبال، آثار افزایش حقوق روی باشگاه‌ها، جمعیت‌شناسی، نفوذ شبکه‌های تلویزیونی پولی و شرایط چین چیزهایی بیاموزد.»

گواردیولا: «خاویر! لیگ اسپانیا در دودهه اخیر اینگونه بوده است؛ کلی قهرمانی از بارسلونا و رئال مادرید، خیلی زیاد (در لیگ قهرمانان) فینالیست شدن والنسیا و اتلتیکومادرید (در لیگ قهرمانان) و کلی قهرمانی در لیگ اروپا برای سویا به‌عنوان پرافتخارترین تیم این تورنمنت و سال گذشته هم که ویارئال قهرمان این رقابت‌ها شد؛ قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های اروپا (2008) با لوئیس آراگونس. قهرمانی تیم ملی در جام جهانی و یورو با ویسنته دل‌بوسکه. مسی و کریستیانو در لیگ ما بودند و کارهایی انجام دادند که پیش از آن هرگز دیده نشد و بعد از این هم هرگز دیده نخواهد شد. همه فوتبال اسپانیا را تحسین می‌کنند اما باشگاه‌های ما هنوز مشکل دارند. این تو هستی که باید بدانی چرا وضعیت باشگاه‌ها اینگونه است، نه؟ من از اقتصاد کلان، جمعیت‌شناسی یا نفوذ شبکه‌های پولی یا چین چیزی نمی‌فهمم و به همین‌خاطر هم است که تو رئیس لیگ شده‌ای. پس تو به ما بگو که چرا لیگ ما با وجود دودهه سلطه هنوز اینقدر از لیگ برتر انگلیس فاصله دارد، چون تو نماینده ما هستی و باید این مشکل را حل کنی».

کد خبر 612743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha