استقلال در حالی به مصاف تراکتور می رود که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت ومحرومیت در اختیار ندارد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر تیم استقلال تهران از ساعت ۱۹:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تراکتور تبریز خواهد بود. تراکتوری که هفته گذشته با فیروز کریمی اولین برد خود را به دست آورد. با این حال تراکتور هم برای بازی امروز غایبان زیاد دارد.

استقلال طی پنج مسابقه گذشته شکست نخورده و  حالا با ۴۴ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده سپاهان در رده دوم است. البته شاید بتوان گفت رتبه استقلال در انتهای فصل مشخص است. آنها به قدری از تیم چهارم و دوم فاصله دارند که به نظر می سد فصل را با رتبه سومبه اتمام برسانند.

با این حال شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی در این بازی حضور نخواهند داشت. اسماعیلی که مشخص بود به دلیل محرومیت غایب است اما همینطور واضح شد که دیاباته به دلیل عدم آمادگی برای دومین بازی متوالی پس از بازگشت به تمرینات نمی‌تواند این تیم را همراهی کند. وریا غفوری هم مصدوم جدید آبی پوشان است که در این بازی به طور حتم غایب خواهد بود.

استقلال با حضور سید حسین حسینی طی چهار بازی اخیر کلین شیت کرده و عملکرد او در کنار خط دفاعی موجب می‌شود تا مجیدی تنها یک تغییر در خط دفاعی داشته باشد. احمد موسوی پس از پایان مصدومیت در اوایل نیمه دوم بازی گذشته به جای دانشگر وارد ترکیب اصلی شد. به نظر می‌رسد او در کنار محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد نادری خط دفاعی را تشکیل بدهند.

در خط میانی محرومیت اسماعیلی موجب می‌شود تا آرش رضاوند در کنار مهدی مهدی پور و مسعود ریگی خط میانی را تشکیل بدهند. در خط حمله هم امیر ارسلان مطهری در مسابقه قبلی به جای آرمان رمضانی در ترکیب جای داشت و به نظر می‌رسد او در کنار مهدی قایدی زوج خط حمله آبی پوشان برابر تراکتور را تشکیل بدهند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی

کد خبر 612515

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha