سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در انتخابات سال ۸۴، شخصیتی  در سطح آقای هاشمی به احمدی نژاد باخته و این یک شوک بزرگی به طور طبیعی است ولی به آقای هاشمی شوک وارد نمی شد و هیچ وقت هم بعد از این تصمیم نگرفتند که در انتخابات شرکت نکنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، گفت: در سال ۸۴ که مرحله دوم انتخابات بود ساعت ۱۰ و نیم شب آقای هاشمی به من زنگ زدند و گفتند از آیت الله خامنه‌ای پیامی به من رسیده که جشن نگیرید و من به حاج آقا گفتم که جشن را قرار است رقیب ما بگیرد چون ما انتخابات را واگذار کردیم.

مرعشی گفت: آقای هاشمی به من گفتند من دارم می خوابم، نتیجه که نهایی شد من را بیدار نکنید و فردا صبح به من بگویید و ایشان واقعا ساعت ۱۰ و نیم شب خوابیدند و من ۶ صبح از آقای کرباسچی و آقای محمد هاشمی خواهش کردم که به خانه بروند و به ایشان بگویند و ایشان ساعت ۸ در جلسه مجمع حضور پیدا کردند.

واکنش آیت الله هاشمی به شکست در مقابل احمدی نژاد  | روایت حسین مرعشی از آخرین باری که آیت الله هاشمی در انتخابات کاندیدا شد
حسین مرعشی

او افزود: شخصیتی  در سطح آقای هاشمی به احمدی نژاد باخته و این یک شوک بزرگی به طور طبیعی است ولی به آقای هاشمی شوک وارد نمی شد و هیچ وقت هم بعد از این تصمیم نگرفتند که در انتخابات شرکت نکنند.

کد خبر 612444

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha