مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: پزشکی قلابی که با مدرک دکترای مدیریت ۶۰ عمل جراحی زیبایی در محله مرزداران انجام داده بود، به همراه همدستش دستگیر و تعدادی مهر جعلی از مخفیگاه او کشف شد.

دستگیری پزشک قلابی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: از اوایل خرداد امسال چهار پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع پزشکی قلابی طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل عنوان پزشکی، خود را متخصص ارولوژی به مراجعه‌کنندگان به کلینیک معرفی و با جراحی پلاستیک گوش، بینی، کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می‌شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس، کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند، ابراز کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهم که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیک را داشت، بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای سه سابقه کیفری در خصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تاکنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است.

لطفی با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی‌هایش را در محله مرزداران آغاز کرده است، افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از کلینیک متهم ۹۴ مهر قلابی مربوط به دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضائیه، نظام پزشکی و یک قبضه اسلحه و هشت تیر جنگی نیز کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.
 

کد خبر 612375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha