رئیس کل بیمه مرکزی از پرداخت دیه خبرنگاران و سربازمعلمان جان‌باخته در حوادث اخیر جاده‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

بیمه مرکزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی ضمن ابراز تاسف از درگذشت دو تن از خبرنگاران و تعدادی از سربازمعلم‌های کشور در تصادفات اخیر محورهای نقده و یزد از آمادگی پرداخت خسارت فوری به جانباختگان خبر داد و گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن دیه این عزیزان پرداخت می‌شود.

در نخستین روزهای تیرماه بود که دو تن از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا و ایسنا در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در مسیر نقده جان سپردند. همچنین چند روز بعد از این سانحه پنج نفر از سرباز معلمان در حادثه برخورد اتوبوس حامل آنها در مسیر جاده استان یزد درگذشتند.

در ادامه مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی رییس کل بیمه مرکزی گفت: گزارش های واصله از صندوق تأمین خسارت های بدنی بیانگر اقدامات خوب و انسان دوستانه این صندوق بوده که حاصل زحمات علی جباری(مدیرعامل پیشین) و مجید بهزادپور مدیر عامل فعلی این سازمان است.

وی افزود: امیدوارم با اصلاح آیین نامه سرمایه‌گذاری، صندوق تامین خسارت‌های بدنی با بهره گیری از نیروهای کارآمد و توانمندی که دارد بتواند در حوزه سرمایه گذاری بیش از پیش موفق باشد و برای تأمین هزینه های خود نیازمند منابع دولتی نباشد، کما اینکه طرح های خوبی نیز در حوزه سرمایه گذاری ارائه شده است که پس از اصلاح آیین نامه سرمایه گذاری اجرایی می شود.

رییس شورای عالی بیمه اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات خوب صنعت بیمه با همراهی این صندوق و در راستای حمایت از بیمه گذاران عدم افزایش حق بیمه شخص ثالث به میزان دیه بوده که این مهم سال گذشته تصویب شد.

همچنین رئیس کل بیمه مرکزی در این مجمع خواهان حل مشکل ماده ۲۹ قانون بیمه شخص ثالث (محل اختلاف صندوق و شرکت های بیمه) به منظور تسریع زمان پاسخگویی به زیان‌دیدگان شد.

کد خبر 612164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha