شرکت هواپیمایی کیش در راستای سیاست‌های جدید خود مبنی بر افزایش خدمات‌رسانی شایسته به مسافرین گرامی نسبت به ارتقای سطح خدمات هتل چهار ستاره آریان کیش اقدام نموده است.

image_a4d03c1125e1a2b84225f7fce1a5323b1e690c5a.jpg

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش به نقل از معاونت بازرگانی و خدمات فرودگاهی این شرکت، پس از استقرار تیم جدید مدیریتی، در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر مسافرین گرامی طرح ارتقا سطح کیفی خدمات رسانی پروازهای کیش ایر و هتل های زیر مجموعه این شرکت در دستور کار قرار گرفت.

خلبان عادل نورعلی، سرپرست معاونت بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش با اعلام این خبر افزود: پس از بازسازی و بهینه سازی اتاق های هتل آریان کیش که فاز ۱ آن انجام شده است طرح بهینه سازی و ارتقا سطح خدمات دهی این هتل آغاز گردید که خوشبختانه با ایجاد بعضی از تغییرات، آموزش نیروها و افزایش کیفی و کمی سرویس دهی در حال تحقق خدمت رسانی به مسافرین محترم هستیم.

وی ادامه داد : جهت افزایش سطح کیفی خدمات رسانی ابتدا اقدام به بهینه سازی و ارتقا خدمات دهی هتل  نمودیم و سپس پس از آن آموزش های جدید به پرسنل هتل را دستور کار قرار دادیم و همزمان سطح کیفی رستوران و خوراکی های این هتل نیز افزایش قابل توجهی داده ایم که اکنون شاهد جلب رضایت بالای مسافرین در مقایسه با مدت مشابه دوره های گذشته آن هستیم.

هتل چهار ستاره آریان کیش به عنوان یکی از هتل های زیر مجموعه شرکت هواپیمایی کیش در یکی از بهترین موقعیت های این جزیره در سال ۱۳۷۸ تاسیس و در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفته است.

برای مشاهده قیمتها و عکسهای این هتل روی لینک زیر کلیک کنید:
https://b2n.ir/w94704

کد خبر 612119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha