جانشین پلیس راهور ناجا با توجه به آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرها از ممنوعیت سفر «به» و «از» شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

محدودیت تردد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر تردد عادی و روان خودروها در محورهای مواصلاتی کشور در جریان است.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که طبق آخرین رنگ‌بندی اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۹۳ شهر در وضعیت قرمز ،۱۷۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند در خصوص وضعیت سفر بین شهری اعلام کرد: براساس این رنگ‌بندی، سفر «به» و «از» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

سردار حسینی توضیح داد: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیربومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و تردد در شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و سفر به شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دارد.

وی افزود: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اعمال شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا از حضور گشتی‌های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهرها و جاده‌های بین شهری خبر داد و گفت: علاوه بر رصد مأموران پلیس راهور، دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز تخلفات تردد رانندگان را اعمال قانون می‌کنند. 

کد خبر 611761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha