فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب گفت: هر ویروسی یک منشأ پیدایش دارد مثل ویروس کرونا و ویروس داعش نیز همان‌طور که دشمنان اعتراف کردند، برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بود.

سردار حاجی‌زاده

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از میزان، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» شامگاه جمعه در نخستین یادواره شهدای تخریب مدافع حرم و سومین یادواره شهید «ابراهیم رشید» در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم، گفت: هر ویروسی یک منشاء پیدایش دارد مثل ویروس کرونا و ویروس داعش نیز همانطور که دشمنان اعتراف کردند، برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بود.

دشمنان در تلاش برای درگیر کردن دنیای اسلام با جنگ‌های مذهبی توسط نیروهای تکفیری

وی افزود: دشمنان در تلاش برای درگیر کردن دنیای اسلام با جنگ‌های مذهبی توسط نیروهای تکفیری و تروریستی بودند که در این امر، ناکام ماندند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: گروه تکفیری داعش با تدبیر، درایت و تصمیم به هنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع و حرکت ایثارگرانه و از خودگذشتگی مدافعان حرم کنترل و مضمحل شد.

وی با تأکید بر حرکت خطیر و بی نظیر رزمندگان مدافعان حرم، افزود: هدایت و فرماندهی سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت و آرامش امروز ما و نابودی داعش است.

آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده است

حاجی زاده با اشاره به اینکه بر خلاف تصور عده ای، آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده است، اضافه کرد: روابط ما با آمریکا عادی نخواهد شد و نظام اسلامی ایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، ولی باید دانست که مشکلات و مسائل مهم ما در دوستی و ارتباط با آمریکا نیز حل نمی‌شود.

آنقدر توانمند هستیم که دشمن را را به عجز و التماس وادار کنیم

وی با اشاره به قدرت و ظرفیت‌های داخلی، تأکید کرد: ما آنقدر توانمند هستیم که بتوانیم دشمنانی را که ما را تحریم کرده اند، از طرق مختلف به صورت متقابل تحریم و آن‌ها را به عجز و التماس وادار کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: امیدواریم با تشکیل دولت جدید بتوانیم برای نخستین مرتبه، دولت اسلامی شکل دهیم و با روی کار آمدن نیروهای ولایی و خدمتگزار، گره از مشکلات گوناگون مردم باز کنیم.
 

کد خبر 611744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • TR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    6 1
    ... با تحريم اقتصادی هیچ گشایشی را نمیتوان انتظار داشت!