نماینده مردم چابهار در مجلس نسبت به تشدید شیوع بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان ابراز نگرانی کرد.

معین الدین سعیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، معین الدین سعیدی نسبت به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچسستان ابراز نگرانی کرد و گفت: متأسفانه با پیک کرونا و موج چهارم در جنوب کشور مخصوصا در سیستان و بلوچستان مواجه هستیم. این منطقه ضعیف‌ترین زیرساخت‌های بهداشت و درمان را داراست. محدوده سواحل مکران یعنی شهرهای چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند حتی یک بخش عفونی ندارد.

نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم ادامه داد: متأسفانه این موضوع باعث نگرانی مردم شده است. تعطیلات نوروز مدیریت نشد و از همان زمان با شیب بسیار بالایی، تلفات می‌دهیم. ای کاش به جای این فرارهای رو به جلو، فکری به حال بیماران می‌کردند و دامنه بیماری کم می‌شد. مسئولان با ادعای بسیار به جای پاسخگویی ضعف خود، فرافکنی می‌کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با استناد به آمار جان باختگان و مبتلایان در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: واقعیت این است که شرایط واکسیناسیون هیچ نسبتی با حجم بیماری ندارد. بسیاری از کشورها تزریق دوز دوم را تمام کردند اما ما هنوز در صف‌های واکسیناسیون هستیم. برخورد مسئولان وزارت بهداشت، ما را متأُسف کرده است. بنده نه نیت خوانی می‌کنم و نه ماجرا را تئوری توطئه می‌دانم نکته اینجاست که مسئولان به جای پاسخگویی، مدعی هستند.

وی در پایان در خصوص مطالبه‌اش از مسئولان برای حل مشکلات کرونایی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهم تشدید پروتکل‌های بهداشتی و بهتر اجرا شدن آن، تسریع در روند واکسیناسیون و تجهیز مراکز درمانی استان را در صدر تصمیمات خود قرار دهند.

کد خبر 611692

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha