انتشارات مهر و ماه یکی از نشرهای پیشرو در زمینه کتاب‌های کمک‌آموزشی و کمک‌درسی کنکور است که با کمک مولفان باتجربه توانسته بخشی از نیازهای دانش‌آموزان را برطرف کند. مهروماه دارای مجموعه‌های متفاوتی است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند.

انواع کتاب های مهر و ماه

از جمله بهترین کتاب های این انتشارات می توان به کتاب های لقمه مهر و ماه اشاره کرد که همه دانش آموزان به آن نیاز دارند.

آیا استفاده از کتاب کمک آموزشی ضروریست؟

اگه بخوایم نظرات رتبه های برتر کنکور رو در اینجا مد نظر قرار بدیم تقریبا همه آن ها به استفاده از کتاب های کمک درسی توصیه میکنند. چرا که کتاب درسی نمیتواند نیاز یک دانش آموز در جلسه کنکور را بطور کامل برطرف کند. به همین خاطر است که در بازار، کتاب های مهر و ماه، گاج، نشر الگو، خیلی سبز، قلمچی و ... را مشاهده کرده و دانش آموزان آن هارا تهیه می کنند. پس استفاده از این کتاب ها نه تنها کمک کننده بلکه واجب است.

آیا باید برای تمامی کتاب ها، از مهر و ماه استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر. از بین کلیه انتشارات کمک درسی باید سعی کنیم که بهترین کتاب هارا از انتشارات مختلف تهیه کنیم. مثلا از بین کتاب های  مهروماه میتوان به کتاب های لقمه اشاره کرد. یا کتاب ریاضی جامع مهروماه که یکی از بهترین کتاب های ریاضی است. اما شاید در درس زیست ، انتشارات خیلی سبز انتخاب مناسب تری باشد. یا برای درس دینی ، کتاب دین و زندگی جامع گاج مناسب تر است. پس سعی کنید قبل از تهیه کتاب ها از یک مشاور کمک بگیرید.

مشاوره خرید کتاب کمک درسی

مشاوره خرید کتاب کمک درسی

توصیه اکید داریم که پیش از خرید کتاب کمک درسی با یک مشاور مشورت کنید. چرا که یک انتخاب اشتباه در یک درس میتواند منجر به ضرر چند صد هزار تومانی شده و زمان شمارا نیز تلف کند. بانک کتاب کنکور مدابوک این امکان را برای دانش آموزان عزیز فراهم کرده است. شما میتوانید پیش از خرید کتاب های مهروماه، نشر الگو، گاج، خیلی سبز و ... از این امکان بهره مند شوید. برای استفاده از این امکان کافیست وارد این سایت شوید.

خرید کتاب های مهروماه با کد تخفیف

با توجه به افزایش قیمت کتاب های کمک درسی یکی از پیشنهاد جذاب استفاده از کد تخفیف خرید کتاب مهر و ماه می باشد. شما با مراجعه به بانک کتاب مدابوک میتوانید از تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصدی برای کتاب های مهر و ماه بهره مند شوید.

ضمنا با پر کردن فرم هایی که در سایت مذکور وجود دارد میتوانید از کد تخفیف های لحظه ای با ظرفیت محدود مطلع شوید.

مهر و ماه شامل چه مجموعه کتاب هایی است؟

انواع کتاب های مهر و ماه

در ادامه مطلب ما کلیه کتاب های مهروماه را به شما توضیح میدهیم و هر کدام از مجموعه کتاب هارا بررسی میکنیم که شما با ویژگی های انواع کتاب های مهروماه آشنا بشوید.

کتاب های لقمه مهروماه

کتاب های لقمه مهروماه روزی که منتشر شدن بسیار مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت. این کتاب های به دلیل داشتن درسنامه کوتاه و مختصر که مانند یک لقمه برای دانش آموز میماند و به راحتی میتواند از ان استفاده کند.

این کتاب ها دارای درسنامه های کوتاه و خلاصه بوده که پیش از کنکور و آزمون آزمایشی میتوانید به سرعت مطالب مورد نظر خود را مرور کنید. از پر طرفدارترین این سری می توان به کتاب های لقمه آرایه های ادبی و قرابت معنایی مهر و ماه اشاره کرد.

دانلود رایگان کتاب های لقمه مهر و ماه

شما با مراجعه به سایت مدابوک میتوانید بخشی از کتاب های لقمه را بصورت pdf دریافت کنید و پیش از خرید کتاب ها را مشاهده کنید. دانلود رایگان بخش هایی از کتاب پیش از خرید می تواند در انتخاب هر چه بهتر به شما کمک کند پس حتما از این امکان استفاده کنید.

کتاب های کنکوریوم

این کتاب ها در واقع ویژه دوران جمع بندی می باشند. کتاب های کنکوریوم مهر و ماه در بردارنده سوالات کنکورهای اخیر به همراه پاسخ تشریحی دقیق بوده که لازم است پیش از کنکور به سوالات آن پاسخ دهید. در واقع این کتاب ها یک بسته شبیه ساز کنکور بوده که شما پیش از کنکور میتوانید از آن ها استفاده کنید.

یکی از ویژگی های جالب این کتاب ها، انطباق کامل با مباحث کنکور نظام جدید می باشد. در واقع در این کتاب ها، سوالاتی که در کنکورهای نظام قدیم طرح شده بر اساس کتاب های نظام جدید تغییر داشته است بطوریکه داوطلبین نظام جدید بتوانند به کنکورهای نظام قدیم پاسخ دهند.

کتاب های موضوعی مهروماه

در کتاب های موضوعی مهروماه همانطور که از نامش مشخص است به یک مبحث یا موضوع خاص پرداخته شده است. یعنی کلیه مطالب از یک مبحث خاص از کتاب های دهم، یازدهم و دوازدهم در یک کتاب موضوعی گردآوری شده است.

کتاب تست مهر و ماه

این کتاب ها ویژه کنکور سراسری می باشند. هم شامل درسنامه بوده هم نکات مربوط به کنکور سراسری را در قالب تست های ۴ گزینه ای به داوطلبان آموزش میدهند. منبع تست ها هم تست های کنکور بوده و هم تست های تالیفی را شامل می شود.

کتاب های پاورتست

این کتاب ها شامل تست های مکمل و قوی بوده که بطور دقیق دسته بندی شده اند. ضمنا درسنامه های مناسبی نیز در داخل کتاب های پاورتست آورده شده مانند پاورتست فیزیک یازدهم که یکی از محبوب ترین کتاب ها می باشد.

امتحانوفن مهروماه

محوریت اصلی کتاب های امتحانوفن در واقع کسب نمره ۲۰ در امتحانات می باشد. این کتاب ها شامل آزمون هایی بوده که ویژه نوبت اول و دوم طراحی شده و دارای پاسخ تشریحی می باشند. دانش آموز با خواندن مطالب این سری کتاب می تواند خیال خود را از بابت امتحانات راحت کند

جمع بندی مهر و ماه

این کتاب ها به جمع بندی درس به درس کنکور می پردازند. در واقع دانش آموزانی که تا ۲ ماه قبل از کنکور مطالعه خوبی داشته اند با خرید این سری کتاب های مهر و ماه می توانند دروس ادبیات، دین و زندگی، عربی، زبان انگلیسی، زیست، ریاضی، فیزیک و شیمی را به خوبی جمع بندی کرده بطوریکه هیچ مطلبی را سر جلسه کنکور فراموش نکنند.

دفترچه کنکور

دفترچه های کنکور مهروماه شامل کنکور های سراسری داخل و خارج کشور است که برای شبیه سازی محیط کنکور پیش از آزمون چاپ شده اند. ضمنا پاسخ تشریحی نیز برای تک تک سوالات طراحی شده و منبع مناسبی برای آزمون های جمع بندی ۳ روز یکبار می باشند.

پیگیری سفارش مهر و ماه

در صورتیکه هر یک از کتاب های مهروماه را خریداری کرده و نیاز به پیگیری سفارش خود دارید میتوانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۵۲۱۰ تماس بگیرید. طی تماس با پشتیبانی شما می توانید کد رهگیری مرسوله پستی خود را دریافت کرده و از طریق سامانه پست نسبت به رهگیری آن اقدام کنید.

کد خبر 611501

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha