مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
۰ نفر

رئیس اورژانس یزد با تکذیب خبر فوت ۷ نفر از تصادف هفته‌ گذشته اتوبوس سرباز معلم‌ها در دهشیر یزد که از سوی برخی منابع اعلام شده بود، گفت: از مجموع مصدومان این حادثه الان ۴ نفر در بیمارستان هنوز بستری هستند که سطح هوشیاری یکی از آنها پایین است.

واژگونی اتوبوس سربازمعلم‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر احمد دهقان رئیس اورژانس یزد با بیان اینکه فوتی‌های تصادف اتوبوس سرباز معلم ها همچنان همان ۵ نفر در محل حادثه است، اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع تمام مصدومان این حادثه ۴ نفر بستری هستند، گفت: یکی از مصدومان حادثه در بخش ارتوپد تحت درمان است و ۳ نفر هم در بخش‌های آی‌سی‌یو بستری هستند که ۲ نفر از آنها دارای سطح هوشیاری بالا هستند و یکی از آنها سطح هوشیاری پایینی دارد.

وی در خصوص این حادثه که پنجشنبه گذشته در محور تفت -دهشیر رخ داد، گفت: این حادثه سوم تیر ساعت ۱۸:۱۲ دقیقه بر اثر واژگونی و برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک تریلی در باند مخالف اتفاق افتاد که در جریان آن ۳۴ نفر مصدوم و ۵ نفر در محل حادثه فوت شدند.

دهقان با بیان این که یکی از مصدومان در محل حادثه درمان شد، گفت:  ۳۳ نفر از مصدومان به بیمارستان اعزام شدند که ۹ نفر آنها توسط آمبولانس اورژانس، ۱۲ نفر توسط اتولانس و ۲ مصدوم نیز با بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی از حمل ۷ نفر از مصدومان حادثه نیز توسط بالگرد هلال احمر خبر داد و افزود: آمبولانس‌های هلال احمر هم ۳ نفر از بیماران را به بیمارستان منتقل کردند.

این مسئول یادآور شد: زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل این حادثه ۴ دقیقه بوده است.

گفتنی است ۴ نفر از فوتی‌های این حادثه سربازمعلم بودند و یک نفر نیز راننده تریلی بود.

کد خبر 611094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha