سه هفته پس از برکنار شدن از سمت مدیر عاملی بیمه سرمد، غلامرضا تاجگردون بار دیگر به این شرکت بیمه‌ای بازمی‌گردد و گفته می‌شود این بار قرار است ریاست هیات مدیره را بر عهده بگیرد.

تاجگردون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هر چهار عضو هیات مدیره بیمه سرمد که پای حکم برکناری نماینده پیشین مجلس را به دلیل گرفتن حقوق نجومی امضا کرده بودند، در ترکیب تازه هیات مدیره جای خود را به افراد تازه می‌دهند. ضمن اینکه خود تاجگردون هم این بار روی صندلی ریاست هیات مدیره این شرکت می‌نشیند.

نماینده مردم گچساران که به دلیل تصویب نشدن اعتبارنامه‌اش ناچار شد از مجلس یازدهم خارج شود، در آخرین روز کاری سال گذشته به سمت مدیر عامل بیمه سرمد منصوب شد. او در ماه‌های فروردین و اردیبهشت 1400 به ترتیب 73 و 85 میلیون تومان حقوق گرفت و افشا شدن فیش حقوقی‌اش اعضای هیات مدیره را چنان زیر فشار گذاشت که بلافاصله حکم برکناری مدیر عامل را امضا کردند.

بازگشت تاجگردون به شرکتی که از آن اخراج شده بود | مدیر عامل برکنارشده بیمه سرمد، رئیس هیات مدیره می‌شود؟

حالا به نظر می‌رسد جنگ مغلوبه شده و در ترکیب تازه هیات مدیره این شرکت نشانی از چهار عضو پیشین نیست. با تأیید بیمه مرکزی، غلامرضا تاجگردون، یعقوب رشنوادی، احمد فاضلی و پرویز مقدسی در کنار نماینده بخش خصوصی ترکیب هیات مدیره تازه بیمه سرمد را تشکیل می‌دهند و بیمه مرکزی در زمانی بسیار اندک صلاحیت حرفه‌ای اعضا را تایید کرده است.

تاجگردون پس از برکنار شدن از مدیر عاملی بیمه سرمد، بلافاصله به اردوگاه انتخاباتی محسن رضایی میرقائد پیوست و فرمانده پیشین سپاه را در آوردگاه انتخابات ریاست جمهوری همراهی و یاری کرد. در انتخابات میاندوره‌ای مجلس هم سیدناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» و جانباز دوران دفاع مقدس رای مردم گچساران و باشت را به دست آورد و در مجلس روی همان صندلی نشست که زمانی تاجگردون می‌نشست.

کد خبر 610910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    6 11
    تبریک میگم مرد بزرگ تاجگردون عزیز به امید دیدن روزهای پرفروغت