مجموع نظرات: ۳۰
سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

وقتی پسری نوجوان با دختر ۱۶ ساله در حال گذر از خیابان بود، پسر نوجوان دیگری با آنها چشم در چشم شد و همین مسئله آغاز یک درگیری بود که با قتل پایان یافت.

متهم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، ساعت ۲۲ یکشنبه گذشته ۲ پسر نوجوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران با یکدیگر درگیر شدند که در جریان این درگیری یکی از آنها به سمت دیگری هجوم برد و گردنش را گرفت و او را نقش بر زمین کرد که در این حادثه گردن پسر نوجوان شکست و او از حال رفت.

پس از این اتفاق متهم فراری شد و شاهدان به پلیس و اورژانس زنگ زدند. پسری که در این حادثه به‌شدت مصدوم شده بود برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت. درحالی‌که مأموران کلانتری تجریش جست‌وجوی خود را برای بازداشت متهم فراری آغاز کرده بودند، تیم پزشکی در تکاپو بودند تا فرد مصدوم را از خطر نجات بدهند. اما تلاش آنها بی‌نتیجه ماند و ساعتی بعد از بیمارستان خبر رسید که پسر نوجوان جانش را از دست داده است.

در این شرایط بود که ماجرای این جنایت به بازپرس ویژه قتل گزارش شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که مقتول شب حادثه به همراه دختر مورد علاقه‌اش که ۱۶ ساله بوده در حال گذر از خیابانی در شمال تهران بوده است.

عامل این جنایت که او هم پسری نوجوان بود به همراه دوستش از آن خیابان می‌گذشته که با مقتول و دختر مورد علاقه او چشم در چشم شده و با نگاه خیره خود به آنها باعث شده بود که دختر و پسر نوجوان از او دلیل خیره شدنش را بپرسند و همین مسئله موجب شده بود که جدال لفظی بین آنها دربگیرد.

پس از آن قاتل ناگهان به سمت مقتول هجوم برده و گردنش را گرفت که او را نقش بر زمین کند و این در حالی بود که شاهدان سعی داشتند با میانجیگری به دعوا خاتمه بدهند. اما متهم در یک چشم برهم زدن دستانش را دور گردن مقتول انداخته و او را به زمین کوبیده که این مسئله باعث شکسته شدن گردن پسر نوجوان و در نهایت مرگ او شد.

با این اطلاعات تلاش مأموران برای دستگیری افرادی که در این درگیری حضور داشتند آغاز شد. آنها موفق شدند دوست قاتل و دختر ۱۶ساله را بازداشت کنند و هم‌اکنون جست‌وجو برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

کد خبر 610876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    22 27
    مایه تاسف هست این نوجوان ها محصول خانواده های بی قید و بند و پدر ومادرهایی هستند که همه زندگی شان را صرف کار و درآمد می کنند و برای دو زار درآمد بیشتر از تربیت فرزند خود غافل میشوند
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      35 15
      هیچ پدر و مادری حاضر نیست به خاطر دوزار بیشتر بچشو ول کنه حتما نیاز مالی دارن که پدر و مادر شبانه روز کار میکنن نه اینک بی عاطفه باشن شما باید دنبال مقصر جای دیگه ای بگردی
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    21 4
    نوجوان به دختر 16 ساله چیکار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      18 37
      چرا پوشش و ظاهر دختر مناسب نبوده و اون ساعت بیرون بوده که پسر نوجوان بهش نگاه کنه؟
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    12 20
    انتشار این اخبار قبح روابط نامحرمان را می شکند
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    24 9
    وقتی سن اعتیاد به مدرسه رسیده و دست هر نوجونی سیگار و گل هست دیگه نگاه هرز و دعوا که جای خود داره
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    40 3
    واقعا به کجا داریم میریم برای همینه که هیچ وقت نمیخوام بچه داشته باشم تو این زمونه بزرگ کردن بچه صالح و درست کار واقعا سخته
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    14 3
    این تو تجریش بوده و اول پسره رو با حالت نیمه خفگی انداختن زمین که به خاطر همون ضربه و همون خفگی مرده خدا به خانوادهش صبر بده
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      7 1
      نوشته گردنش رو شکستن
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    16 3
    چرا اطلاعات دقیقتری ندادید نوجوان ها اون ساعت اونجا چی کار میکردن اون دختر خودش خانواده داره یا نه
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    20 18
    همه اینا ناشی از بلوغ زودرس و تاثیر ماهواره و اینستاگرامه
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    26 7
    واقعا مسخره بازی شده.. چه اتفاقی داره تو کشور می افته خدا میدونه بچه ۱۶ ساله ساعت ۱۰ شب با دوست دخترش داشتن قدم میزدم چشم تو چشم شدن با یه بچه ۱۶ ساله دیگه یکی میمیره؟!!!!!!!
  • فاطمه IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    28 18
    وقتی امر به معروف ونهی از منکر رو دخالت وفضولی کردن تو کار دیگران جلوه بدن....