مدیرعامل باشگاه استقلال احضار بازیکنان تیم به کمیته انضباطی را تکذیب کرد.

احمد مددی

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد مددی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون پزشکی - ورزشی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد. مهمترین بخش اظهارات مددی تکذیب سه ادعا درباره اختلاف با فرهاد مجیدی، احضار سه استقلالی به کمیته انضباطی و جدایی مهدی قایدی بود.

مددی درباره اختلافاتی که گفته می‌شود مدیران باشگاه با فرهاد مجیدی دارد، گفت: سوء تفاهماتی وجود داشت که روز گذشته برطرف شد. مجیدی با استقلال قرارداد دارد و مورد حمایت باشگاه است. حمایت ما از مجیدی کامل است.

مدیرعامل استقلال درباره خبر احضار فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و رشید مظاهری به کمیته انضباطی باشگاه استقلال، تاکید کرد: این خبر واقعیت ندارد.

مددی در واکنش به سئوالی مبنی بر احتمال ترانسفر مهدی قایدی مهاجم استقلال به تیم‌های خارجی، این بازیکن را پسر استقلال دانست و یادآور شد: قایدی با استقلال قرارداد دارد و حرفی از انتقال او به تیم‌های خارجی نیست.

مدیرعامل استقلال در خصوص آخرین وضعیت حضور «گابریل پین» دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی هم گفت: قرارداد این مربی را برایش ارسال کرده‌ایم تا آن را اصلاح کند و به باشگاه استقلال بازگرداند. برای حضور این مربی مشکلی نداریم و می‌تواند سطح فنی تیم را بالا ببرد.

کد خبر 610813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha