دیگر چیزی به این نمانده که ماه ژوئن به ژوئیه تبدیل شود و این تغییر ماه مثل همیشه در بارسلونا نیست.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه مارکا، ورود به روز یکم ژوئیه (پنجشنبه آینده) پایان زمان حضور لیونل مسی در نوکمپ است و قرارداد او در نیمه‌شب ۳۰ ژوئن به وقت اسپانیا به پایان خواهد رسید، مگر اینکه در این فرصت کم با تمدید قرارداد موافقت شود.

در نیمه شب ۳۰ ژوئن، مسی به یک بازیکن آزاد تبدیل می‌شود و می‌تواند با هر تیمی که بخواهد امضا کند، بدون اینکه کاتالان‌ها یک سنت هم به‌دست آورند. خوان لاپورتا که به‌نظر ناامید شده، شبانه‌روز کار کرده و با زمان مبارزه می‌کند. در عین حال، لیونل مسی همه را نیم‌خیز نگه داشته است.

لاپورتا می‌خواست روز ۲۴ ژوئن، مصادف با تولد ابرستاره آرژانتینی، تمدید قرارداد او را اعلام کند، اما نتوانست. حالا، او تاریخ دیگری را در ذهن دارد؛ سه‌شنبه، ۲۹ ژوئن سالروز تولد خودش! اگر چنین اتفاق مهمی رخ دهد، بهترین هدیه تولد برای لاپورتا خواهد بود و البته هدیه‌ای بزرگ برای تمامی هواداران بارسلونا.

در این اندک زمان باقی مانده، بارسلونا تمام تلاش خود را می‌کند تا در موقعیتی قرار نگیرد که مسی حتی یک دقیقه از قرارداد خارج شود. او بیش از ۲۰ سال بازیکن بارسا بوده است و حالا باشگاه می‌کوشد تا پیش از ۳۰ ژوئن قرارداد او را تمدید کرده و مسی را در نوکمپ نگه دارد.

لئو که هم‌اکنون در کوپا آمه‌ریکا در حال انجام وظیفه برای آرژانتین است، پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای از پاری‌سن‌ژرمن دارد، اما بارسایی‌ها از تمدید دو ساله قرارداد او اطمینان دارد که این موضوع باعث می‌شود، لئو تا ۳۶ سالگی آبی‌اناری بماند.

بیشتر بخوانید:

البته نمی‌توان فراموش کرد که طی یک سال گذشته همه چیز برای مسی تغییر کرده است. او تابستان گذشته را با ناامیدی برای ترک نوکمپ با خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت بارسلونا جنگید، اما حالا به‌نظر می‌رسد که به تمدید قرارداد نزدیک شده است.

کد خبر 610781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha