فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی برای کسانی که به او رای ندادند برنامه دارد و می خواهد اعتماد آنها را کسب کند.

عباس سلیمی‌نمین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین درباره وظیفه ابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم در قبال آرای باطله و آرای خاموش، گفت: به نظر من آقای رئیسی سیاست خوبی را اتخاذ کرد، یعنی تلاش خوبی را برای ارتباط با همه سلایق انجام داد. خود آقای رئیسی قبل از انتخابات از جمله کسانی بود که خودش پیگیری می کرد که آنهایی که صلاحیتشان احراز نشده بود، تایید شوند، شما چنین مساله ای را در گذشته کمتر شاهد بودید که کسی به دنبال این باشد که افراد برجسته ای که امکان رقابت پیدا نکردند دوباره به صحنه رقابت برگردند، آقای رئیسی خودشان در این قضیه تلاش چشمگیری کردند که اصلا در سیاستمداران این کار خیلی سابقه ندارد.

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: برخی از اظهارات آقای رئیسی هم این مساله را تایید می کند که ایشان برای کسانی که به او رای ندادند یک برنامه ای برای کسب اعتماد آنها دارد، ‌اظهاراتی که ایشان در کنفرانس مطبوعاتیشان داشتند به نظر من به این مطلب توجه ویژه ای داشتند، از جمله دفاعی که ایشان از مردم کردند، ایشان برجام را تایید کردند و گفتند اگر امریکایی ها به برجام برگردند ما هم برمی گردیم و به قطع نامه پایبند خواهیم بود.

سلیمی نمین افزود: اینها نکات بسیار مهمی است که سلایق سیاسی را به نوعی به ایشان نزدیک می کند، البته ایشان قبل از انتخابات هم همین نکته را در مورد برجام تاکید داشتند و شاید بعضی از اصولگرایان هم این بحث را نپسندند ولی ایشان اعتقادات خودشان را صریحا هم قبل از انتخابات و هم بعد از انتخابات اعلام کردند که اگر امریکایی ها به تعهداتشان برگردند ما برجام را محترم خواهیم دانست، یعنی این توافقی که امضا کردیم را قبول داریم که به آن احترام می گذاریم. بنابراین من فکر می کنم آقای رئیسی سلایق مختلف را لحاظ می کند و سیاست خودش را در کسب اعتماد همه سلایق دنبال می کند که این بسیار ارزنده است.

کد خبر 610572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    7 2
    آقای رییسی چپ و راست ، اصولگرا و اصلاح طلب را ول کند و فقط مردم را داشته باشد کافی است . اگه مردم از رییس جمهور دفاع کنند ، اصولگرا و اصلاح طلب در برابر مردم عددی نیستند. همان طور که قول دادند اعتماد را به مردم برگردانند . معیشت ، اشتغال ، ازدواج ومسکن.
  • سید IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 14
    اصلاحات اقتصادی و اجتماعی و اداری رئیسی با رنگ اصولگرایی همه را متحد خواهد کرد
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    11 6
    چقدر هم حرفاتون باور پذیره؟!
  • کارشناس سیاسی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    9 0
    در دولت روحانی برای جبران کسری بودجه پولها مردم را در بورس غارت کردند. این مردم که با وعدهای حمایت از تولید ملی سرمایه خودشان را به بازار سرمایه آوردند اکنون دارو ندارشان بفنا رفت آقای رئیسی بداد مردم برسید.
  • افشین IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    13 5
    من شخصا به خاطر اینکه سرمایه زندگیم بورس به باد داد رای ندادم
  • معلم IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    12 1
    خدا وکیلی این نظر کارشناسی بود؟!!!
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    7 3
    آقاى رئيسى اگر ايران برايش مهم است نيروهاى كارى و درستكار رو براى دولتش انتخاب كند و ثابت كند كه براى كار كردن آمده است و آنهايى كه رأى نداده اند شرمنده كند ما هم قول ميدهيم او را يارى كنيم
  • د IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    9 1
    با سلام دراولین انتخابات مشارکت بالای 95درصددر ان موفع قیمت دلار 1000ریال بودالان دلار 25000تومان شدده مشارکت رسیده به دوربر40درصدمی خواهم این را عرض کنم در کشورما میزان مشارکت مردم در انتخابات وهمچنین زاد وولد با با قیمت دلار نسبت عکس دارد هرچه دلار بره بالا مشارکت کمتر میشه حالا اگراقای رئیسی قیمت دلار را بیاره پایین مشارکتها میره بالا اگر قیمت دلار بره بالا مشارکت ها کم میشه
  • حمید اصلانی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    12 1
    سلام بر شما .بنظر شما که میفرمایید رئیسی برای اعتماد افراد رای نداده برنامه دارد! آیا بنظر شما اکنون قوه قضائیه سلامته ودر مدار عدالت حرکت میکند ؟ وآقای رئیسی آنجا را آبادکرد؟ وجدانی جواب دهید؟
  • محمد IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    13 3
    سلام سخن پراکنی مسموم توسط دوستان نادان ساده ترین روش برای تخریب است مردحسابی مگر رییسی رییس جمهور انهایی است که به او رای دادند وانهایی که رای ندادند شهروند درجه دو حساب می شوند ؟ دشمن دانا به از نادان دوست لطفا فتنه پراکنی نکنید رییس جمهور برای تمام مردم ومملکت وتمام سلیقه ها برنامه دارد جناب رییس جمهور از این تفکرات بترس،بترس وبترس