رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه را به عنوان تام‌الاختیار این سازمان برای اقدامات حقوقی و پیگیری‌های قضایی پرونده حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران منصوب کرد.

واژگونی اتوبوس خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در حکمی مسعود تجریشی مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه به عنوان نماینده تام‌الاختیار عیسی کلانتری دبیر کارگروه ملی و مجری طرح نجات دریاچه ارومیه در کمیته پیگیری حادثه همه اقدامات حقوقی و پیگیری‌های قضایی پرونده حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران تا مشخص شدن تمامی ابعاد آن منصوب شد.

در متن این حکم خطاب به تجریشی آمده است: «با تأسف فراوان، حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران خانواده محیط زیست و جامعه رسانه ای را داغدار دو خبرنگار عزیز کشور نموده و موجب ایراد صدماتی به تعدادی دیگر از خبرنگاران ارزشمند حوزه محیط زیست شده است .

لازم است جناب‌عالی به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در کمیته پیگیری حادثه همه اقدامات حقوقی و پیگیری های قضایی این پرونده تا مشخص شدن تمامی ابعاد آن را پیگیری نمایید.

مقتضی است در این زمینه همکاری های لازم از سوی همه ارکان سازمان حفاظت محیط زیست به عمل آمده و پس از رسیدگی ،مراتب به اینجانب گزارش شود. انتظار می رود از هر اقدامی برای دلجویی از خانواده های محترم داغدیده و بهبودی و درمان مصدومان حادثه دریغ نشود.»

کد خبر 610485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha