معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر سید محمد بهشتی و شهدای هفتم تیر پایگاه مشاوره حقوقی با عنوان "یاوران عدالت" در هشت ایستگاه منتخب مترو در حال برگزاری است.

مترو

به همشهری آنلاین - سید مجتبی تقوی‌نژاد با اشاره به لزوم ارتقای سطح آگاهی شهروندان در خصوص مسایل حقوقی و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر به خصوص سامانه حمل و نقل متروی تهران افزود: بخشی از شهروندان مشکلات عدیده‌ای در خصوص مسایل حقوقی و قضایی دارند که بیشتر به دلیل عدم آگاهی لازم در این زمینه است و همین مسأله در کنار ایجاد هزینه‌های سنگین مادی باعث بروز مشکلات روحی و روانی بسیاری می‌شود. سامانه حمل و نقل متروی تهران نیز با توجه به ظرفیت بالای جابجایی مسافر مصون از آسیب‌های اجتماعی نیست. گذرگاه‌های فرهنگی مترو تهران محل مناسبی برای برگزاری پایگاه‌های مشاوره در زمینه‌های مختلف و بستر مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی و آگاهی بخشی به مسافران می‌باشد که عموماً برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با توجه به حضور کارشناسان خبره و ارایه خدمات رایگان با استقبال خوب مسافران شهر زیرزمینی مواجه می‌شود.
  تقوی‌نژاد در ادامه گفت: به منظور پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مسافران و با هدف ارتقای سطح آگاهی حقوقی شهروندان و با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پایگاه مشاوره حقوقی "یاوران عدالت" برگزار می‌شود. وی خاطر نشان کرد: مسافران مترو می‌توانند در ایستگاه‌های تجریش، ‌امام‌خمینی (ره)، دروازه دولت، دروازه شمیران، تئاتر شهر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان انقلاب اسلامی و طالقانی از خدمات رایگان مشاوره کارشناسان حقوقی استفاده نمایند.
گفتنی است پایگاه مشاوره حقوقی "یاوران عدالت" از اول لغایت هفتم تیرماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۶ الی ۱۹ آماده پاسخگویی به سوالات مسافران متروی تهران است.

کد خبر 609913
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha