رئیس سازمان امدادونجات اعلام کرد: براساس اعلام اورژانس حال ٤ تا ٦ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده و در حال حاضر بالگرد در حال آماده سازی و تحویل بیماران برای انتقال به بیمارستان ارومیه است.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس سازمان امدادونجات اعلام کرد: براساس اعلام اورژانس حال ٤ تا ٦ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده و در حال حاضر بالگرد در حال آماده سازی و تحویل بیماران برای انتقال به بیمارستان ارومیه است.

 استاندار، مدیرعامل هلال احمر و مدیریت بحران استانداری در محل حادثه حضور دارند.

 اسامی مصدومین واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه| حال ٤ تا ٦ نفر از مصدومان وخیم است

رییس مرکز فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی گفت: واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران اعزامی از تهران به پیرانشهر ۲۱ مصدوم و ۲ فوتی داشت که این ۲ نفر خبرنگاران ایرنا و ایسنا هستند.

باقر بهرامی افزود: طبق اطلاعات اولیه ارسالی ۲ بانوی خبرنگار به نام های ریحانه یاسینی و مهشید کریمی دو تن از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز ایرنا و ایسنا در این حادثه جان باخته اند.

وی بیان کرد: خبرنگاران مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) نقده منتقل شده و در حال درمان هستند.

وی اضافه کرد: بالگرد هلال احمر استان برای انتقال خبرنگاران مصدوم به ارومیه اعزام شده است.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح روز چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

ماموران انتظامی، علت این حادثه را نقص فنی در ترمز اتوبوس حامل خبرنگاران عنوان کرده‌اند.

دستور وزیر کشور برای پیگیری وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس خبرنگاران

روح لله جمعه ای مشاور وزیر کشور در توئیتی از دستور وزیر کشور برای پیگیری وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس خبرنگاران  خبر داد. وی در توئیتی نوشت: «حادثه از دست دادن دو همکار رسانه ای، ماندگارانِ مرحوم ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در ارومیه دردی جانکاه و تاسفبار است.بنا به دستور وزیر کشور تمامی امکانات استانداری آذربایجان غربی برای پیگیری موضوع و بهبودی حال مصدومان در خدمت جامعه رسانه ای است.»

کد خبر 609783

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha