استاندار تهران گفت: عامل اصلی قطع برق در تهران وجود ماینرها برای استخراج رمزارزها است که هفت هزار دستگاه مکشوفه در غرب تهران که روز گذشته خبر آن داده شد، بیش از چهار درصد برق کشور را مصرف می‌کرد.

دستگاه ماینر

به گزارش همشهری آنلاین از استانداری تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی روز چهارشنبه در این باره اظهار کرد: برخی افراد سودجو دستگاه‌های ماینر با برخی ترفندها اقداماتی می‌کنند که کنتورهای برق از مدار شناسایی شرکت توزیع برق خارج می‌شوند و به راحتی قابل تشخیص برای افزایش میزان برق مصرفی نیست.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: با تدابیری که در استان تهران برای انتخابات ۲۸ خرداد اتخاذ شد این انتخابات بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد. این در حالی بود که از مدت ها قبل دشمنان و رسانه های معاند سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم داشتند.

محسنی‌بندپی افزود: نیروی انتظامی با به‌کارگیری ۲۰هزار از عوامل انتظامی در غرب، شرق و شهر تهران تامین امنیت انتخابات استان را در کنار سایر عوامل امنیتی بر عهده داشت.

استاندار تهران تاکید کرد: قانون تجمیع انتخابات شوراهای شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری باید مورد بازنگری قرار گیرد.

کد خبر 609712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha