رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای طرح منع تردد شبانه و محدودیت سفر در استان‌های قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

محدودیت تردد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در جاده‌ها و داخل شهرها گفت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت سفر به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و نیز خروج از این شهرها همچنان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند آخرین وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی را در نرم‌افزار و سایت ماسک مشاهده کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

سرهنگ شیرانی درباره منع تردد شبانه در جاده‌های کشور نیز توضیح داد: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ آغاز می‌شود و تا ساعت ۳ بامداد ادامه خواهد داشت. اجرای این طرح تنها برای چند شب در ایام برگزاری انتخابات متوقف شد و در حال حاضر در سراسر شهرهای کشور اعم از شهرهای زرد، قرمز و نارنجی ادامه دارد و تغییری در نحوه اجرای آن ایجاد نشده است.
 

کد خبر 609661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha