چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۵ - ۰۸:۱۳
۰ نفر

جهانگیر کوثری: روزهای خوش برای استقلال، برای فرار از تمام تنش‌ها و دلهره‌های ناخودآگاه آغاز شده‌است.

مدیرعامل جدید هم با امیدواری و چهره ای بشاش خبر از روزهای بهتر برای استقلال می دهد. استقلال در این روزهای روشن به دیدار ملوان می رود. ملوان در رده دهم باید با تیمی روبه رو شود که به دنبال سکوی قهرمانی است.

 استقلالی ها دلخوش از این که بالاخره یک استقلالی کامل سرمربیگری تیم استقلال را به عهده گرفته است می خواهند به صدر بروند و در آنجا باقی بمانند. همه استقلالی ها آمده اند تا به تیم کمک کنند، از ناصر حجازی گرفته تا فتح الله زاده، قصد دارند استقلال بدون مشکل  به فوتبال بپردازد. صمد مرفاوی ملی پوش مورد اعتماد استقلالی ها که ریشه در استقلال دارد، بهترین های خود را به مصاف ملوان می فرستد.

 اگرچه گیلائوری غایب است و امیرآبادی آسیب دیده و حضور منصوریان در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما پتانسیل کلی تیم مرفاوی به گونه ای است که بتواند در تمام پست ها یک ذخیره همگون داشته باشد. درون دروازه رحمتی و طالبلو برای ثابت بودن هیچ مشکلی ندارند. فکری، انصاریان و قربانی، نوازی، یاورزاده، کاظمی، منصوریان، مجیدی، علیزاده و داسیلوا باید دیگر یاران ثابت استقلال در بازی با ملوان باشند.

 اگر اکبرپور برسد، شیوه بازی استقلال کمی تغییر خواهد کرد و شاید استقلال با سه مهاجم دست به یک بازی هجومی بزند. صمد مرفاوی این شیوه را خوب می شناسد و خوب می داند در این شیوه چگونه به دفاع بیاید و با تصاحب توپ از روی خط های طولی به چه شکلی به حمله برود. دانش و اندوخته مرفاوی به حدی است که از انزلی با دست پر بازگردد. در آن سو احمدزاده و ملوان در زمین خود و در این فصل خاطرات خوبی در دفتر خاطرات خود داشته اند.

 در فصل باران، بازی در انزلی آسان نخواهد بود، مگر آن که زمین بازی ساق های محلی را بشناسد. این بازی برای استقلال و ملوان می تواند یک نقطه شروع دیگر باشد، مقداد نجف زاده و مرفاوی و احمدزاده و ملوان و داستان های شهر باران خیزی که نیمکت محکمی برای مربیان ندارد.

کد خبر 6095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز