بی‌شک ازدواج و جشن عروسی یکی از پراسترس‌ترین و در عین حال زیباترین اتفاق‌های زندگی هر فرد است و دغدغه خریدهای گوناگون برای عروس خانم‌ها باعث افزایش استرس و سردرگمی در نزدیکی جشن می­‌شود. خریدهای مختلف وسایل منزل، وسایل پذیرایی، انواع لباس و از همه مهم‌تر لوازم آرایشی در نزدیکی جشن باعث می­‌شود تنش این دوره بالاتر برود.

image-20210622164356-1.jpeg

برای خانم های جوان خصوصا عروس خانم ها داشتن یک کیف کوچک که چند قلم لوازم آرایشی اصلی در آن باشد بسیار مهم و ضروری است. از این جهت که شرکت در جشن های مختلف و میهمانی ها باعث می­شود چهره کمی خسته به نظر برسد بنابراین بهتر است چند قلم لوازم آرایشی برای شاداب نشان دادن چهره همواره به همراه داشته باشند. برای آن که بدانید کدام لوازم آرایشی را باید با خود به همراه داشته باشید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

۱. کرم پودر

رنگ پوست تاثیر بسزایی در زیبایی دارد. برای اکثر ما داشتن رنگ پوستی روشن و پوستی صاف مسئله بسیار مهمی است و در واقعا سایر لوازم آرایشی در کنار کرم پودر جلوه اصلی خود را خواهند داشت. چه شما پوستی صاف داشته باشید و چه نداشته باشید داشتن یک کرم پودر مناسب برایتان امری ضروری خواهد بود. برای جشن و میهمانی های قبل و بعد از عروسی نیاز دارید تا از آن استفاده کنید. قبل از خرید کرم پودر بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر زیبایی محصولی که تهیه می­کنید سلامت پوست شما را به خطر نیندازد. اگرر بودجه شما محدود است و می­خواهید یک محصول با کیفیت تهیه کنید تا آسیبی به پوست شما وارد نشود بهتر است از برند های مطرح و شناخته شده­ی ایرانی استفاده کنید. کرم پودرهای برند شون که به تازگی اسم در کرده اند و از موارد اورگانیک استفاده می­کنند هم از نظر قیمت به صرفه هستند و هم کیفیت بالایی دارند و پوست را تخریب نخواهند کرد. از طرفی برند مای از برندهای مطرح آرایشی است که در طی سال ها با افزایش کیفیت و ارتقاع محصولات بازار خوبی در میان محصولات آرایشی پیدا کرده است.

۲. کانسیلر

یکی دیگر از محولات آرایشی مورد نیاز عردس خانم های زیبا کانسیلر است. طی چند سال اخیر کانسیلرها بیشتر در ایران باب شده اند. سال های گذشته از کرم پودر برای زیر چشم هم استفاده میشد اما اکنون میدانیم که مواد داخل کرم پودر برای پوست زیر چشم مناسب نیستند. دلیل این امر حساس بودن پوست زیر چشم نسبت به سایر قسمت های صورت است. پوست زیر چشم ها را نباید با هر شوینده ای شست و همچنین نباید از هر محصولی برای این قسمت استفاده کرد. به دلیل حساس بودن این قسمت محصولات آرایشی حتما باید حاوی موادی باشند که کمترین ضرر را به آن وارد کند. کانسیلرها از آن دست لوازم آرایشی هستند که هم مناسب برای پوست زیر چشم هستند و هم زیبایی صورت را حفظ میکنند از آن جهت که پوست زیر چسم برخی افراد عموما تیره تر از سایر قسمت های صورت است و کانسیلر باعث روشن شدن پوست این قسمت خواهد شد و پوست شمارا یکدست خواهد کرد.

کانسیلرهای ارزان قیمتی در بازار وجود دارند که باعث آسیب شدید به پوست شما خواهند شد بنابراین برای پوست چشم بهترین انتخاب یک انتخاب ارزان نخواهد بود. کالیستا کانسیلرهایی با پکیجینگ های زیبا وارد بازار کرده که از نظر کیفیت و قیمت در جایگاه خوبی قرار دارند.

برند های مشهور آرایشی هم مانند تارت، فلورمار، دایسل، دوسه و ورسای کانسیلرهای با کیفیتی لانچ کرده اند که می­توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای مشاهده و خرید کانسیلر از برندهای مختلف کلیک کنید.

۳. خط چشم های ژلی

مهم‌ترین لوازم آرایشی که باید برای عروس خریداری شود

خط چشم های ژلی یکی از بهترین و راحت ترین خط چشم ها هستند که وقت شمارا زیاد نخواهند گرفت و با استفاده از قلم مخصوصی که دارند نیاز به دقت آنچنانی ندارند و تنها با چند ترفند ساده چشمان شمارا درشت و زیباتر خواهند کرد.

برند فلورمار یکی از جذاب ترین خط چشم های ژلی را لانچ کرده که بسیار کاربردیست و رنگ این خط چشم علاوه بر تیره بودن حالت محوی دارد که چشم های شمارا جذاب تر و طبیعی تر جلوه خواهد داد و این خط چشم روی پلک خشک نمیشود و نکته بسیار جذاب آن عدم پخش شدن در ساعات طولانی است. این خط چشم از آن جهت مناسب عروس خانم ها است که نیازی به دقت بالا ندارد و درصورت نیاز به تمدید به سرعت می‌توانند این کار را انجام دهند.

۴. خط چشم ماژیکی

برخی افراد به خط چشم‌های ماژیکی عادت دارند. قلم این خط چشم‌ها هم برای خط چشم کشیدن راحت است و به سرعت می­شود یک خط چشم زیبا روی پلک طراحی کرد. برخی از این خط چشم ها به سرعت روی پلک خشک می­شوند و خشکی آن باعث اذیت شدن پلک و ایجاد خارش می­شود. بهترین کار در خرید این خط چشم ها خرید از یک برند معتبر است. از با کیفیت‌ترین و شناخته‌ترین برندهای این محصول می­توانیم به برند میبلین، تارت، رولوشن و هدی بیوتی اشاره کرد که احساس سنگینی شدید روی پلک به وجود نمی آورند و باعث ایجاد خارش یا حساسیت نمی­شوند.

۵. ریمل های حجم دهنده

ریمل از آن مواردیست که برای هر خانم جوانی داشتن آن ضروریست. ریمل‌ها مخصوصا ریمل‌های حجم دهنده چشمان شما را نافذتر و درشت‌تر خواهند کرد. ریمل دایسل از ریمل‌های محبوب و شناخته شده ای است که می‌توانید آن را تهیه و استفاده کنید تا چشم‌هایی زیباتر و درشت تر داشته باشید.

۶. پنکیک

علاوه بر پنکک های محبوب از فلورمار، مک یا ورسای، پنکیک‌های دایسل هم از موارد دوست داشتنی و مشهور در بین پنکیک های دیگر است که پوست شما را یکدست و صاف می­کنند. داشتن یک پنکیک پوست شما را صاف و مخملی و بدون لک نشان خواهد داد و زیبایی چهره شما را تضمین خواهد کرد.

۷. رژ گونه

مهم‌ترین لوازم آرایشی که باید برای عروس خریداری شود

رژ گونه های سنگی با فرم های جذاب و چشم نواز یکی دیگر از محصولاتی است که عروس خانم ها نباید از داشتن آن غافل شوند. داشتن گونه هایی برجسته و فرم دار برای زیباتر شدن شما لازم است.

۸. رژ لب

رژ لب تقریبا آخرین چیزیست که برای یک آرایش ساده و در عین حال شکیل برای خانم های جوان لازم است.

از آنجایی که رنگ های جیغ امروزه طرفدار زیادی ندارند بهتر است رژ لبی که انتخاب می‌کنید به رنگ های نود و لایت باشند تا آرایش شما غیر طبیعی به نظر نرسد و زیبایی طبیعی صورت شما حفظ شود. از طرفی وقتی لوازم آرایشی زیادی ندارید و از رژهای جیغ استفاده می­کنید انگار یک آرایش ناقص انجام داده اید. اما بهترین کار برای انتخاب رنگ رژ لب با توجه به تناژ رنگی پوست است که در این زمینه خواندن این مطلب به شما کمک بیشتری خواهد کرد.

اما برای عروس خانم ها داشتن رژهای پر رنگی مانند رنگ قرمز هم لازم است تا جلوه صورت را بیشتر کند و باعث درخشان تر نشان دادن چشم ها شود.

بسته به فرم و حالت لب هایتان میتوانید هم از رژهای مایع و هم از رژهای جامد استفاده کنید. سعی کنید پس از زدن رژ آن را کمی با انگشت محو کنید تا روی لب هایتان فرم غیر طبیعی و مصنوعی نداشته باشد. رژ لب‌های مدادی هم اگر از برندهای مطرح مانند مک، ورسای یا دوسه باشند مناسب لب های شما خواهند بود.

یکی از ترند های چند سال اخیر لب های مخملی است. برخی برندها رژهای مخملی جذابی تولید کرده اند که این رژها زیبایی منحصر به فردی به لب های شما می­دهند و لب های شمارا زیباتر خواهند کرد.

برند گریماس

جدا از تمامی موارد ذکر شده لازم است بدانید برند گریماس یکی از برند هاییست که محصولات آرایشی برای عروس را تولید می­کند و لوازم آرایشی کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی برای خانم هایی که به پوست خود اهمیت می‌دهند تولید می­کند. اگر هم به دنبال لوازم آرایشی باکیفیتی هستید که به پوستتان آسیب نرساند استفاده از این برند برای شما یک انتخاب عالی خواهد بود.

در ادامه باید گفت برای آن که هم زیبایی و هم کیفیت را در کنار هم داشته باشید می­توانید علاوه بر استفاده از برند های آرایشی اصل و با کیفیت که به آن اشاره شد از فیشیال و ماساژهای صورت هم استفاده کنید تا چهره­ شما جوان و شاداب تر بماند.

کد خبر 609489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha