کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات چند وقت اخیر علیه سرخ‌ها واکنش نشان داد.

سید جلال حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید جلال حسینی، مدافع کاپیتان پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امیدوارم کسانی که علیه پرسپولیس صحبت می‌کنند، دو سه دقیقه در خلوت خود به حرف‌هایی که می‌زنند فکر کنند. اگر در وجدانشان به روند پرسپولیس فکر کنند شاید راه دوری نرود

حسینی در مورد شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی در سوپرجام و هجمه‌هایی که رقبای این تیم در پی موفقیت‌های سرخپوشان وارد می‌کنند، گفت: چند وقتی هست که در مورد پرسپولیس این صحبت‌ها مطرح می‌شود. من پیش از این هم گفته‌ام وقتی ما حرفی می‌زنیم فورا با ما برخورد می‌شود باید با این حرف‌هایی که علیه پرسپولیس هم زده می‌شود برخورد شود. خوب است همه فوتبال پرسپولیس را می‌بینند. آیا بازیکنان ما بدون تلاش به موفقیت می‌رسند؟ در هر بازی بازیکنان تمام انرژی خود را می‌گذارند.

مدافع کهنه‌کار پرسپولیس درباره اظهارات رسول خطیبی و اینکه برخی تیم‌ها از سبک مدیریتی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش انتقاد می‌کنند، اضافه کرد: من فقط این را می‌گویم که نمی‌دانم کسانی که انتقاد می‌کنند از چه چیزی حرف می‌زنند. ما بازیکن شده‌ایم که کار کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان باشد. هنوز هم متوجه نشده‌ایم دقیقا این منتقدان چه می‌گویند. هر کسی بد بازی می‌کند و یا نتیجه نمی‌گیرد از این صحبت‌ها مطرح می‌کند.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص قرارداد خود تصریح کرد: قراردادی که بسته‌ام مشخص است و به سازمان لیگ این اجازه را می‌دهم که آن را منتشر کنند تا مشخص شود چرا اصرار می‌کنم قراردادها مقایسه شود.

کد خبر 609246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha