دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

شبکه تماشا پخش فصل جدید سریال «مظنون» و سریال خاطره‌انگیز «پزشک دهکده» را از این هفته آغاز می‌کند.

پزشک دهکده

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، چهارشنبه (دوم تیر ماه) فصل چهارم مجموعه «مظنون» برای اولین بار در سیما و از شبکه تماشا آغاز به پخش خواهد کرد.

شبکه تماشا تا امروز سه فصل پیشین این مجموعه را پخش کرده بود و بعد از یک وقفه کوتاه مدت بعد از پایان فصل سوم این مجموعه، چهارمین فصل مجموعه «مظنون» که به طور اختصاصی برای این شبکه دوبله و آماده سازی شده را از چهارشنبه همین هفته به روی آنتن می فرستد.

این فصل مجموعه در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. داستان این فصل با پیدا شدن رقیبی جدید برای ماشین و تقابل بین ماشین و دستگاه جدید ادامه پیدا می کند. رقیبی که رگه هایی منفی هم دارد و برعکس ماشین هدفش تنها کمک به مردم و انسان ها نیست. این فصل نیز مانند فصول پیشین این مجموعه ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ روز بعد هم برای علاقمندان بازپخش خواهد شد.

مجموعه «پزشک دهکده» از تاریخ یکم تیرماه در ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه تماشا خواهد شد. سریال، داستان پزشکی زنی است که پس از تکمیل تحصیلات پزشکی و ناکامی دریافتن شغل به دهکده ای کوچک می رود تا خود را در این حرفه ثابت کند.

دیگر سریال شبکه تماشا که برای تابستان در نظر گرفته شده سریال «پیک سحر» با بازی مرحوم جمشید مشایخی است. پخش این سریال از دوشنبه، سی و یکم خردادماه در ساعت ۲۴ آغاز می‌شود.

«پیک سحر» توسط خسرو ملکان در سال ۱۳۶۹ کارگردانی شده و علاوه بر استاد جمشید مشایخی مرحوم اسماعیل داورفر، مرحوم احمد قدکچیان و مرحوم پروین سلیمانی هم از بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند. این مجموعه به داستان مش رحمان رفتگر محله می پردازد که برای تهیه جهیزیه دخترش نیازمند پول است، اما راضی نیست از هر راهی این پول را به دست بیاورد. این سریال در ساعات ۶ و ۱۲ روز بعد تکرار خواهد شد.

کد خبر 609228

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha