امروز در پایان نشست خبری سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات یک کتاب به او هدیه داد.

دعایی

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین نشست خبری سیدابراهیم رئیسی امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد. در این نشست برخی مدیران رسانه‌ها از جمله سیدمحمود دعایی (مدیر موسسه اطلاعات) نیز حضور داشتند. دعایی در پایان نشست، بسته‌ای را به سیدابراهیم رئیسی اهدا کرد که به گفته خبرنگار اطلاعات، این بسته حاوی یک جلد از تازه‌ترین کتاب سیدعطاءالله مهاجرانی به نام «نقد تحریف مدرن امام خمینی» بوده است.

این کتاب پاسخ به شبهاتی است که درباره نقش امام خمینی(ره) در رابطه با شروع جنگ ایران و عراق مطرح می‌شود و بر اساس اسناد و مدارک و اظهارات شخصیت‌های عراقی و همین‌طور ایرانی پاسخ‌های مستدل به این شبهات داده شده است.

سیدعطاءالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کتاب با توجه به اسناد به کلی سری دولت عراق، اظهارات ژنرال‌ها و مقامات سیاسی و حزبی دولت عراق و چهره‌های مطرح ایرانی از زوایای مختلف ریشه‌ها و دلایل و علل آغاز جنگ هشت ساله را بررسی می‌کند و به این دو پرسش پاسخ داده است که چرا عراق جنگ علیه ایران را آغاز کرد؟ چرا تحریف درباره جنگ انجام شده است؟

کد خبر 609215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha