دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در تعقیب یک جاعل حرفه‌ای است که با طعمه‌ قرار دادن رانندگان آژانس‌، از آنها برای نقد کردن چک‌های جعلی استفاده می‌کند.

راز جاعل چک‌پول، زمانی فاش شد که مسئولان بانکی در غرب تهران متوجه شدند چکی که یکی از مشتریان برای نقد کردن به صندوق ارائه کرده، جعلی است. 

با مشخص شدن این موضوع، مرد جوانی که قصد نقد کردن این چک 8 میلیون تومانی جعلی را داشت دستگیر  و به اداره پلیس منتقل شد.  وی در بازجویی‌ها گفت: من راننده آژانسی در غرب تهران هستم، ساعاتی قبل مردی با دفتر آژانس تماس گرفت و تقاضای خودرو کرد.

وقتی به آدرس مورد نظر رفتم با مردی که مقابل در ورودی یک مجتمع مسکونی ایستاده بود، مواجه شدم. این مرد که خود را از ساکنان مجتمع معرفی می‌کرد، با دادن یک چک 8 میلیون تومانی از من خواست آن را نقد کنم و من هم بی‌اطلاع از جعلی بودن این چک به بانک رفتم.

پس از اظهارات راننده جوان، از آنجا که بررسی‌ها نشان می‌دهد مرد جاعل به دروغ خود را ساکن مجتمع مسکونی معرفی کرده است، قاضی مشفق- بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 5 تهران-  با صدور دستور چاپ عکس چهره‌نگاری شده متهم در روزنامه همشهری، از شهروندان خواست درصورت شناسایی این مرد، ماجرا را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 60905

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز