یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

طنز «نیشتر» عنوان برنامه رادیویی است که با بازی عباس محبی در قالب شوخی کردن با موضوعات سلامت روی آنتن رادیو سلامت می رود.

عباس محبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه طنز «نیشتر» به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد در قالب شوخی کردن با موضوعات سلامت روی آنتن رادیو سلامت می رود و عباس محبی یکی از بازیگران آیتم های برنامه است.

مجید امجدی فرد ـ تهیه کننده این برنامه رادیویی ـ توضیح داد: نیشتر روزهای پنجشنبه ساعت ۱۵ روی آنتن رادیو سلامت می رود. در این برنامه با موضوعات سلامت اجتماعی شوخی می کنیم و در قالب طنز آسیب شناسی می کنیم. برنامه، شامل آیتم های متنوع است تا یک ساعت مفرح را برای شنوندگان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: من مرض دارم، اتاق عمل، ویروس ها وارد می شوند، خانواده داروشناس، بچه پرسشگر، ضد ماسک، ورزش یعنی سلامتی، نگرانم، شورای حل اختلاف پزشکی و ... عناوین آیتم های برنامه نیشتر است. آیتم ها به صورت نمایشی اجرا می شود. چند آیتم طنزآهنگ هم داریم که اختصاص به پخش ترانه ها با موضوع طنز سلامت اجتماعی همچون نبود دز دوم واکسن، گرمای تابستان و کمبود آب و ... دارد.  

عباس محبی، فرانک رفیعی طاری، میلاد عندلیبی و ... در این برنامه بازی می کنند. نگین خواجه نصیر کارگردان هنری و عباس محبی و سیدابوالفضل طاهری نویسندگان هستند.

کد خبر 608934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha