ترکیب اعضای شورای اسلامی در تبریزو 4 شهر آذربایجان شرقی به طور رسمی اعلام شد که در بسیاری از این شوراها تغییرات مشهودی نسبت به دوره پنجم شورای اسلامی دیده می‌شود.

شورا

به گزارش همشهری آنلاین، با پایان یافتن فرآیند شمارش و تجمیع آرا در شعب اخذ رأی شهرستان‌ها به مرور اسامی نامزدهای برنده در انتخابات شورای ششم شهرهای آذربایجان شرقی در حال اعلام است که طبق اطلاعات کسب شده تا کنون ترکیب قطعی شورای ششم در 5 شهر آذربایجان شرقی به طور رسمی اعلام شده و فهرست منتخبان سایر شهرهای این استان نیز در حال تجمیع است.

تبریز

از بین ۲۷۹۶۵۳ آرای صحیح ماخوذه از ۷۰۰ شعبه اخذ رای به ترتیب:

حکیمه غفوری با ۳۹۹۴۲، محمدحسن اسوتچی با۳۲۹۱، روح الله رشیدی با ۲۷۹۶۴، رسول برگی با  ۲۷۹۶۴، غلامرضا احمدی با  ۲۲۷۹۰، شهرام دبیری با  ۲۱۶۷۴، پرویز هادی با ۲۰۸۵۲، فریدون بابایی اقدم با ۲۰۲۱۲، روح الله دهقان با ۱۹۸۵۷، سید کاظم زعفرانچی با ۱۹۳۱۶، علیرضا نوای باغبان با ۱۹۱۰۲، احد صادقی با ۱۸۵۵5رای و اسماعیل چمنی با ۱۸۰۴۵ به عنوان اعضای اصلی و یاسین بجانی با 17933، علی راستی  با 17095، داود امیر حقیان با 16724، علیرضا آجودان زاده با16482 ، محمد حسین جعفری با16278، داود شعبانی با14600، محرم محمد زاده  با13878و محرم علیزاده با 13609 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

عجب شیر

در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آرای ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب علیرضا شریفی‌حوری با 3097 رای، مجید مرادی با 2551 رای، صمد احمدپورچناربا2349 رای، قادر فدایی با 2080 رای و شهریار قادری با 2013 رای، حمید سرمدی با 1986 رای، رقیه واحدی با 1868 رای و سیدابراهیم رضوی با1714 رای حائزان اکثریت آرا شده و عضو اصلی شورا شدند.

همچنین خلیل دژم‌پور با 1532 رای، زهرا شهبازیان با 1447 رای، رویا راکبی با 1082 رای، ناصر شکارچی با ۷۸۱ رای، داوود جعفریان با ۵۸۷ رای، اسماعیل کاردان با ۴۴۵ رای، صادق اعتمادیانبا ۴۲۷ رای و علی محمدی بوکت با ۱۰۵ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

جوان قلعه

در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آراء ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب کریم شجاعی با ۱۴۴ رای، جعفر دیواری با ۱۲۶ رای، صفر عندلیبی‌فر با ۱۱۷ رای و هادی نوری با ۱۱۴ رای، امین حسین‌زاده با ۱۰۹ رای، محمد چابک غازانی با ۱۰۵ رای به عنوان اعضای اصلی و  داریوش قاسم‌زاده با ۷۸ رای و موسی سلحشورآغاجری با ۷۰ به عنوان علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

هشترود

از مجموع هشت هزار و ۳۴۹ رأی مأخوذه شهر هشترود سعید امنی با ۲ هزار و ۷۷۵ رأی، محمدرضا شقاقی‌پور با هزار و ۹۶۳ رأی، محمدرضا قهرمانپور با هزار و ۸۸۷ رأی، حسین اکبری با هزار و ۶۳۹ رأی و رضا عباس‌نژاد با هزار و ۶۲۹ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

سیدعقیل مدنی با هزار و ۶۱۹ رأی و سعید صفرزاده با هزار و ۵۰۲ رأی نیز به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

نظرکهریزی

از مجموع ۷۹۸ رأی مأخوذه اصغر ابوالفتح با ۴۴۰ رأی، یوسف جوادی با ۳۷۹ رأی، حسن فرج‌الهی با ۳۵۸ رأی، حسن طهماسبی با ۳۵۸ رأی به عنوان اعضای اصلی و  محمد اصغری با ۳۴۹ رأی و اصغر محبی با ۲۳۴ رأی به عنوان علی البدل معرفی شدند.

کد خبر 608739

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha