مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

اعضای اصلی و علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی ۱۵ شهر استان مرکزی به صورت رسمی معرفی شدند.

انتخابات شوراها

به گزارش همشهری آنلاین، تجمیع آرای شعبه‌های اخذ رأی در شهرهای استان مرکزی در حال انجام و تاکنون ترکیب قطعی اعضای شورای اسلامی ۱۵ شهر از سوی فرمانداران استان مرکزی اعلام شده است . منتخبان سایر شهرهای این استان به زودی مشخص می‌شود.

آشتیان

در آشتیان مشارکت ۹۵ درصدی واجدان شرایط اخذ رأی رکورددار بیشترین مشارکت رأی دهندگان در استان مرکزی است. در این شهرستان محمد ملکاآشتیان با هزار و ۲۷۲ رأی، حسین جمالی آشتیانی با ۹۴۱ رأی، مهدی کاربین آشتیانی با ۸۱۸ رأی، وحید رضایی آشتیانی با ۶۸۱ رأی و نفیسه علی‌حسنی با ۶۵۱ رأی به عنوان ۵ عضو اصلی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

هادی آشتیانی عراقی با ۶۵۰ رأی، احمد اوسطی آشتیانی با ۵۴۱ رأی و مهدی صفاری آشتیانی با ۵۳۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا معرفی شدند.

محلات

در محلات، محمد صالحی  با ۲ هزار و ۸۴۰ رأی، حسین رضایی با ۲ هزار ۶۴۶ رأی، محمدرضا علیمحمد با ۲ هزار و ۳۳۷رأی، قاسم رجبی با هزار و ۹۲۸ رأی و داود رضایی با هزار و ۸۵۶ رأی به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

همچنین ابراهیم علیپور با هزار و ۶۷۵ رأی، حسن شمس با هزار و ۱۶۶ رأی و عباس سروش با ۹۵۶ رأی به عنوان علی البدل برگزیده شدند.

خمین

در خمین ۵ عضو اصلی اعضای شورای اسلامی شهر شامل محمد بیات با ۹ هزار و ۴۰۱ رأی، علی بیات با ۴ هزار و ۲۴۱رأی، محمدعلی فرقدان با ۳ هزار و ۳۲۳ رأی، محمدتقی عظیمی با ۲ هزار و ۶۴۰ رأی، خورشید هاشمی نیا با ۲ هزار و ۵۱۰ رأی و روزبه عربی با ۲ هزار ۴۷۰ رأی انتخاب شدند.

اعضای علی البدل این شورا نیز امید طاهری با ۲ هزار و ۴۱۹ رأی، رضا دالائی با ۲ هزار و ۳۰۲ رأی، میثم هاشمی با هزار و ۹۷۱ رأی، عفت احمد پناهی با هزار و ۸۷۷ رأی، و امرالله فردی با هزار و ۸۶۱ رأی هستند.

قورچی باشی

در انتخابات شورای اسلامی شهر قورچی باشی، ابوالحسن مظاهری با ۴۰۳ رأی، احمد حسنی با ۲۶۹ رأی، ابوالفضل بیات با ۱۶۶ رأی، مهدی شیخی با ۱۶۲ رأی و ابوطالب معینی با ۱۵۹ رأی به عنوان اعضای اصلی و میثم جابری با ۱۵۴ رأی، محبوبه دادخواه با ۱۵۰ رأی، و حامد صالحی با ۱۴۱ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

خنداب

در خنداب ولی الله احمدی با هزار و ۵۷۶ رأی، اسماعیل نام‌نیلچی با هزار و ۵۵۹ نفر، سهراب رضایی با هزار و ۳۹۱ رأی، علی اصغر یادگاری با هزار و ۱۸۸ رأی و یعقوب محمدی‌جو با هزار و ۸۶ رأی به‌عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

همچنین فرهاد سلیمی با هزار و ۶۷ رأی، احمد میرزایی با ۹۲۸ رأی و علیرضا نعیمی با ۹۲۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر خنداب انتخاب شدند.

جاورسیان

منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر جاورسیان نیز امیر غلامی با هزار و ۳۳ رأی، علی محمد بانویی با ۷۵۹ رأی، علیرضا گودرزی با ۶۷۷ رأی، و حمیدرضا میرزایی با ۵۶۸ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و اعلا عباسی با ۵۳۰ رأی، مسعود بهرامی با ۵۰۴ رأی و رضا ملکی با ۴۹۵ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هستند.

دلیجان

در دلیجان علی صفری با ۲ هزار و ۴۲۳ رأی، احمد محمدی با ۲ هزار و ۲۴۷ رأی، حمیدرضا یوسفی با ۲ هزار و ۹۸ رأی، مجید مرادخانی با هزار و ۹۹۷ رأی و غلامعلی زمانی‌زاده با هزار و ۷۸۱ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین روح‌الله زند با هزار و ۵۳۲ رأی، فرشته خسروانی با هزار و ۴۱۲ رأی و الهه کریمی با ۹۱۷ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

نراق

منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر نراق هم شامل مصطفی عابدی با ۶۶۷ رأی، احسان رمضانی با ۵۵۳ رأی، خدیجه کریمی نراقی با ۴۹۳ رأی، مجید عابدینی با ۴۶۱ رأی و مهدی شریفی با ۴۲۲ رأی به عنوان اعضای اصلی هستند.

میلاد طالبی با ۳۶۵ رأی و قدرت‌الله ایزدی با ۳۳۱رأی از اعضای علی‌البدل این حوزه انتخابیه هستند.

کمیجان

در کمیجان یاسر احمدی با ۲ هزار و ۹۵ رأی، علی فرجی با هزار و ۸۳۰ رأی، هادی کمیجانی با هزار و ۶۳۶ رأی، حسین ارشادی‌فر با هزار و ۱۵۶ رأی، غلامعلی کمیجانی با هزار و ۲۵ رأی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین غلامرضا کمیجانی بزچلویی با ۹۶۷ رأی، مصطفی کمیجانی با ۹۳۹ رأی و مهدی پاریاب با ۸۸۴ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهرستان انتخاب شدند.

میلاجرد

منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر میلاجرد نیز ولی الله آقامحمدی با ۲ هزار و ۷۰ رأی، نوید آریانا با ۲ هزار و ۳ رأی، هادی غریبی با هزار و ۸۳۷ رأی، ابراهیم آقامحمدی با هزار و ۸۳۰ رأی و مجتبی آقامحمدی با هزار و ۶۴۲ رأی هستند و محسن ملکی با هزار و ۲۴۸ رأی، عباس ملکی با هزار و ۲۲۴ رأی و رحمان غلامحسینی با هزار و ۱۱۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل این شورا برگزیده شدند.

مامونیه

منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر مامونیه نیز به ترتیب امین رضا پیوسته با ۲ هزار و ۶۲۳ رأی، علیرضا تقدیری با ۲ هزار و ۱۸۹ رأی، کریم اخوان با هزار و ۹۰۸ رأی، مجتبی محسنی با هزار و ۶۸۸ رأی و حسین شایسته با هزار ۵۵۷ رأی هستند.

همچنین معصومه موقر، شهاب‌الدین مقدسی‌فرد و احمد کریمی به عنوان اعضای منتخب علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

پرندک

حامد سرمدیان با هزار و ۵۹۵ رأی، روح‌الله صارمی با هزار و ۸۷ رأی، زهرا منیع با ۸۳۴ رأی، محرم معصومی با ۷۳۶ رأی و محمدعلی ستاری رستمی با ۷۲۹ رأی به عنوان اعضای اصلی و معصومه علیخانی، محمد صباغی و عباس حسنی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر پرندک انتخاب شدند.

رازقان

همچنین وحید امیرحسنی با ۳۳۳ رأی، جعفر قباد با ۲۶۴ رأی، داود قبادی با ۲۵۸ رأی، علی امیرحسنی با ۱۹۹ رأی و اکبر بهرامی با ۱۸۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و سکینه زلفی، علی اکبر میرزایی و علی محمد تورانلو به عنوان منتخبان علی البدل شورای اسلامی شهر رازقان انتخاب شدند.

خشکرود

در خشکرود حسن شجاعیان با هزا رو ۲۰۲ رأی، یونس مفخمیان با ۸۴۵ رأی، جمال زرندیان با ۶۶۸ رأی، غلامرضا دلاوری با ۶۲۸ رأی و ابوالفضل شجاعی با ۴۸۸ رأی به عنوان اعضای اصلی و محمود دلیریان، حمیدرضا موحدیان، محمدحسین سلطانی ساوجی به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

زاویه

سید رضا طباطبائی با هزار و ۷۹۸ رأی، زینب سرخیل با هزار و ۴۶۰ رأی، مرتضی وکیلی با هزار و ۲۶۴ رأی، حسن تنها با ۸۰۱ رأی و حمید حسینی با ۷۳۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر زاویه و بهنام رحیمی و قاسم تنها به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

کد خبر 608701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha