مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

مردم سمنان با حضور در شعب اخذ رأی و به ثبت مشارکت ۵۴ درصدی علاوه بر انتخاب رئیس جمهور، اعضای شورأی شهر و روستای خود را انتخاب کردند.

انتخابات شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، شهروندان سمنانی در ۴۸۲ شعبه شهری اخذ رأی نامزدهای مد نظر خود را برأی یک دوره چهار ساله مدیریت شهری به پارلمان شهرهای این استان فرستادند که آمار قطعی و نهایی ۱۸ شهر از ۲۰ شهر این استان تا کنون منتشر شده است.

سمنان

مهدی خراسانیان با ۹۵۸۹ رأی، مجید نظری با ۸۸۰۵ رأی، رضا صباغیان با ۵۸۶۰ رأی، علی همتی با ۵۶۶۳ رأی، حسین گل‌هاشم با ۵۵۹۲ رأی، عباس طالب بیدختی با ۵۱۰۲ رأی و حسین موسوی با ۴۸۸۲ رأی به شورأی ششم سمنان راه یافتند.

شاهرود

محسن احمدی با ۲۶۹۱۳ رأی، حمیده محبی با ۷۶۸۴ رأی، جواد بیطرف ۶۷۳۶ رأی، حمیدرضا قنبریان با ۵۹۷۱ رأی، سیده زهرا موسوی با ۵۶۴۶ رأی، سید احمد میرزایی با ۵۵۶۲ رأی و مهدی ترابی با ۵۵۴۹ رأی عضو اصلی شورأی دامغان شدند و محمدرضا یونسیان با ۵۰۳۵ رأی، محمد عرب‌نجفی با ۴۶۱۳ رأی، محمدعلی قاسمی با ۴۳۸۷ رأی، حمیدرضا کیقبادی با ۳۶۱۰ و حمیدرضا جلالی با ۳۵۳۳ رأی اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

بسطام

 ناصر شمس با ۱۰۰۸ رأی، احسان احمدی با ۹۳۶ رأی، علی عباسی با ۹۳۵ رأی، محسن حسنی با ۹۱۲ رأی و علی وکیلی با ۷۳۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و سمانه باقری ۶۶۸ رأی، جواد خدامی با ۶۴۰ رأی، حمیدرضا دباغی با ۴۹۴ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل تعیین شدند.

بیارجمند

عالیه سادات آمیقی با ۷۴۶ رأی، جابر بخشی با ۵۳۱ رأی، سید رضا حسینی با ۵۰۵ رأی، محمدحسین احمدی با ۴۸۴ و مریم کریمی با ۴۵۴ رأی به عنوان اعضای اصلی این شهر انتخاب شدند. محمد باقری با ۴۲۳ رأی، رمضانعلی باقری با ۴۱۵ رأی و رحمت‌الله باقری با ۴۰۱ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا تعیین شدند.

رودیان

حمیدرضا عامری با ۷۸۳ رأی، محمدعلی بیاری با ۷۲۵ رأی، محمدعلی بخشی با ۵۳۱ رأی، سید محمد غفوری با ۵۱۷ رأی و علی محمدی‌خواه با ۵۰۹ رأی به عنوان اعضای اصلی شورأی اسلامی شهر رویان و سید محمد حسینی با ۴۸۸ رأی، علی‌اصغر حسن‌خانی با ۴۷۳ رأی و سید علی غفوری با ۴۶۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل مشخص شدند.

کلاته‌خیج

سید جلال میری با ۱۱۷۸ رأی، عبدالله غنچه با ۸۲۲ رأی، علی محمد عرب زینلی با ۶۶۳ رأی، حسین عرب انصاری با ۶۶۰ رأی و عزیز عرب نجفی با ۵۷۴ رأی منتخب مردم کلاته‌یج برای حضور در شورای ششم شدند. جواد عجم با ۴۵۸ رأی و رضا عجم اکرامی با ۴۰۷ رأی نیز عضو علی‌البدل این شورا شدند.

مجن

حسین یارمحمدی با ۱۱۴۸ رأی، حسین رحمان‌دوست با ۸۶۷ رأی، زهرا کاظمی‌پور با ۸۱۲ رأی، علیرضا رمضانی با ۷۴۸ رأی و مسلم صحرأیی با ۶۸۸ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند. حسین سادات با ۶۰۳ رأی، عباس بابایی با ۵۷۱ رأی و علیرضا سهرابی با ۴۸۵ رأی نیز عضو علی‌البدل این شورا هستند.

دامغان

مجتبی ایمانیان با ۴۳۸۶ رأی، حجت‌الاسلام علی ملاکاظمی با ۳۹۱۴ رأی، خسرو فولادیان با ۳۵۱۰ رأی، سید محی‌الدین تقوی با ۲۹۹۷ رأی، رضا زارع‌زاده با ۲۹۴۵ رأی، علی زمانی با ۲۹۴۲ رأی و حسن قادری با ۲۷۲۲ رأی به شورای ششم دامغان راه یافتند.

شهروندان شهر دامغان مهرنوش عبدالله‌زاده با ۲۵۷۱ رأی، حسین اقبالیه با ۲۴۹۹ رأی، ناصر ابراهیمی ورکیانی با ۲۴۰۲ رأی، میلاد بخشی با ۲۳۸۰ رأی و حسن کاتبی با ۲۲۹۲ رأی را نیز به عضویت علی‌البدل شورای این شهر رساندند.

آرادان

مجید نادری‌فر با ۸۳۰  رأی، امیر رکنی با ۸۱۰ رأی، کریم عبدالهی با ۷۵۳ رأی، حسین رامه با  ۷۴۴ رأی و محسن شاه‌حسینی با ۶۷۴ رأی اعضای اصلی شورا شدند و علی مظفری با ۵۳۲ رأی، رضا شاه‌حسینی با ۴۹۲ رأی و سامان رکنی با ۳۶۲ رأی عضو علی‌البدل هستند.

سرخه

علی‌اصغر یعقوبی با ۱۹۴۷ رأی، علیرضا ادهم با ۱۲۷۵ رأی،  حسن ادهم با ۱۲۱۱ رأی، احمد داودی با ۱۱۱۲ رأی و حسین جمال با ۹۱۰ هرأی به شورای ششم سرخه راه یافتند و شهره غلامی با ۶۲۷ رأی و امیر صفا با ۶۱۱ رأی به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند.

مهدیشهر

سید مرتضی متولیان با ۲۳۹۸ رأی، حبیب‌الله اقیان با ۲۱۰۱ رأی، علی‌اکبر معصومیان با ۱۹۸۰ رأی، معصومه سامعی با ۱۶۹۹ رأی و حسین عرب با ۱۵۴۸ رأی به عنوان اعضای منتخب اصلی شورأی شهر مهدیشهر معرفی شدند. لطف‌الله خاکباز با ۱۵۳۲ رأی، رضا نجاتی با ۱۴۷۵ رأی و افشین صمدیان با ۱۲۳۰ رأی نیز به عنوان منتخبان علی‌البدل شناخته شدند.

گرمسار

صفر علیزاده با ۳۲۰۱ رأی، روح‌الله مطهری‌زاده با ۳۰۸۲ رأی، فتح‌الله معینیان با ۲۷۴۰ رأی، داوود عابدینی با ۲۵۷۳ رأی و مرتضی شادکام با ۱۹۰۱ رأی اعضای اصلی شورای گرمسار شدند. حسین گلیوری با ۱۷۸۷ رأی، امین امیری با ۱۷۴۷ رأی و سمیه اوصانلوی داستانی با ۱۵۳۷ رأی نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

میامی

مختار خالق‌وردی با ۱۵۰۲ رأی، عباس صائمی با ۱۲۱۷ رأی، نورالله انوری با ۱۱۵۹ رأی، محمدحسین صایمی با ۱۱۰۱ رأی و مریم حدیدی با ۱۰۳۰ به شورای ششم میامی راه یافتند. مهدی اصغری با ۹۲۸ رأی، سید کاظم موسوی با ۷۰۳ رأی و سعید منصوری با ۵۲۷ رأی نیز عضو علی‌البدل هستند.

درجزین

حسن کاشفی با ۷۰۷ رأی، علی صفائی با ۶۸۶ رأی، معصومه سعیدی با ۶۱۰ رأی، محمدحسین اسلامی با ۵۸۶ رأی , محمد نیر با ۵۶۴ رأی به عنوان عضو اصلی شورای درجزین انتخاب شدند و حسین حصاری با ۵۳۷ رأی، عباس اسلام‌پور کریمی با ۳۶۶ رأی و سید محمد نبوی با ۳۶۰ رأی به عضویت علی‌البدل شورا در آمدند.

کهن‌آباد

ذبیح‌الله دهقانی با ۳۶۳ رأی، محمد رضا دهقانی با ۳۰۴ رأی، امیر عامری با ۲۸۷ رأی، محمد قندالی با ۲۰۷ رأی و مصطفی نمک‌شناس با ۱۹۲ رأی اعضای اصلی شورای ششم این شهر شدند و زهرا قندالی با ۱۶۲ رأی، حسین کاظمی با ۱۳۴ رأی و محسن ریاضی با ۱۲۷ رأی علی‌البدل خواهند بود.

شهمیرزاد

از ۲۶۴۲ رأی ماخوذه درست در شهمیرزاد کوروش حصیرباف با ۷۰۳ رأی، عبدالخالق خاکسار با ۶۰۹ رأی، سید مهدی کاظمی با ۵۸۴ رأی، ابوطالب نجابت با ۵۷۴ رأی و یوسف رجبی با ۵۲۰ رأی به عنوان منتخبین ششمین دوره شورأی اسلامی شهر شهمیرزاد انتخاب شدند.

امیریه

محمد تیموری با ۴۴۱ رأی، ابوالفضل امیرحسینی با ۴۰۱ رأی، محمد امیراحمدی (نام پدر: صفر) با ۳۹۹ رأی، محمد امیراحمدی (نام پدر: ابوالقاسم) با ۳۴۳ رأی و ابوالفضل امیراحمدی با ۳۱۳ رأی اعضای اصلی شورای ششم شهر امیریه انتخاب شدند.

اطلاعات مربوط به نتیجه نهایی دو شهر دیباج و ایوانکی تا لحظه تنظیم این گزارش دریافت نشد.

کد خبر 608697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha