دلار امروز شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۸۱۶ تومان معامله شد که نسبت به آخرین روز کاری گذشته ۱۸۹ تومان گران تر شد.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز آخرین قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی تا لحظه تنظیم این گزارش به ترتیب ۲۳هزار و ۳۴۴ تومان و ۲۳هزار و ۸۱۶ تومان اعلام شد که قیمت خرید آن ۱۸۵ تومان و قیمت فروش آن ۱۸۹  تومان نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش یافت.

همچنین، قیمت خرید یورو نیز ۲۷هزار و ۹۷۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۸هزار و ۵۴۰ تومان اعلام شده است که قیمت خرید آن ۱۳۰ تومان و فروش آن ۱۳۲ تومان نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته کمتر شده است.

امروز در اولین روز کاری هفته و یک روز پس از برگزاری دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری قیمت خرید وفروش دلار و یورو که از سوی سایت سنا بانک مرکزی اعلام می شود، چند بار تغییر کرد.

در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی، قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۳هزار و ۳۵۴ تومان و ۲۳هزار و ۸۲۵ تومان اعلام شد. این صرافی قیمت خرید و فروش یورو را نیز به ترتیب ۲۸ هزار و  ۷۱ تومان و قیمت فروش آن ۲۸هزار و ۶۳۸  تومان اعلام کرد.

سپس با تغییر نرخ ها در سایت سنا بانک مرکزی، صرافی ملی نیز قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی را به ترتیب ۲۳هزار و ۴۵۳ تومان و ۲۳هزار و ۹۲۷ تومان اعلام کرد. همچنین، قیمت خرید یورو نیز ۲۸هزار و ۱۶۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۸هزار و ۷۳۵ تومان اعلام شد. بعد از آن قیمت های اعلامی از سوی این صرافی دوباره تغییر کرد و این بار، اندکی کاهش یافت به طوری که قیمت فروش دلار به ۲۳ هزار و ۸۱۶ تومان و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۵۴۰ تومان رسید.

اما امروز در بازار متشکل ارز، هر دلار با قیمت ۲۳ هزار و ۳۶۹ تومان و هر یورو با قیمت ۲۸ هزار و ۹۰ تومان معامله شد.

دلار در بازار آزاد نیز امروز حدود ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

کد خبر 608647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha