دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولی هاینونن معاون امور دپادمان‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صبح دوشنبه 28 مرداد وارد تهران شد.

به گزارش ایرنا هایننون به دعوت سازمان انرژی اتمی ایران به تهران سفر کرده است و یکی از کارشناسان بخش پادمان آژانس او را در این سفر همراهی می کند.

سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که معاون محمد البرادعی برای ادامه مذاکرات دوره قبل به تهران سفر کرده است. قرار است طرفین مذاکرات خود را از امروز دوشنبه آغاز کنند.
هاینونن هفده مرداد ماه جاری نیز به تهران سفر کرد و در سفر دو روزه خود با مقامات سازمان انر‍ژی اتمی ایران در باره روابط پادمانی و روند جاری همکاریها میان تهران و آژانس مذاکره کرد.

محمد سعیدی معاون امور برنامه ریزی و بین الملل سازمان انرژی اتمی ایران در پایان دوره قبل مذاکرات، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا مذاکرات را سازنده خواند و گفت: طرفین در فضایی مثبت و توام با تفاهم با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند و این مذاکرات ادامه خواهد یافت. [در همین رابطه]

قرار است محمد البرادعی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، پیش از برگزاری نشست فصلی شورای حکام آژانس در اوایل ماه آینده میلادی، تازه ترین گزارش خود در باره فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران و روند همکاریهای تهران و آژانس را به شورای حکام ارائه کند.

کد خبر 60843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز